AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Til eksen? Lurer på hva greia er. Spør for jeg har en samboer som har barn med eksen, som ikke ønsker å introdusere ny kjæreste. Eksen bor sammen med ny kjæreste og de har vært sammen i 2,5 år nå. Eksen til min samboer krevde å møte meg da vi ble sammen og de få gangene min samboer har vært på samme sted som den nye kjæresten så har kjæresten holdt seg på avstand i mens eksen har stått sammen med min samboer i stede. Min samboer har vært så ukomfortabel de få gangene de har sett hver andre på avstand at har ikke klart å bane i vei for å hilse på, siden eksen har gjort så mye for at de ikke skal møtes. Min samboer får heller ikke hente barna før eksen er hjemme fra jobb, selv om barna er hjemme med ny kjæreste. Så er bare rar oppførsel. Anonymkode: 53206...ee6
wintergirl Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Kanskje din samboer skal sette ned beina en gang for alle og slutte å følge sin eks pipe hele tiden. Hun truer han ikke på noen måter som du vet om eller? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 Nei, men hva mener du samboeren min skal gjøre? Vente å se om den nye kjæresten er hjemme og så bare dikte opp noe for å ringe på i håp om at kjæresten lukker opp. Barna blir ikke skadet av situasjonen så det er ikke ett must at de hilser, men er bare at situasjonen er rar. Mulig den nye kjæresten ikke vil møte samboer, ikke vet jeg, men å ikke presentere en ny kjæreste/samboer når de er på felles arrangement, hvor eksen lar den nye kjæresten stå langt i bakgrunnen i mens eksen står med samboer og annen familie i stede er litt merkelig. Tenker at hvis den nye kjæresten ikke hadde ønsket å møte/hilse på samboer så hadde kjæresten latt være å møte opp. Ikke vet jeg. Jeg er bare nysgjerrig om noen er i denne situasjonen for å få innspill til hva som kan være greia. Anonymkode: 53206...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå