Jettes Skrevet 9. mai 2005 #21 Skrevet 9. mai 2005 Jeg tok opp episoden i dag av B-F...satt bare å hulket når han svenske leste talen sin for bruden :cry: Kjempe fin :-) jeg får helt frysninger når jeg ser noen gå oppover kirke golvet,jeg hvet det er meg om ett år Hun polske er jo helt prima da
solisol Skrevet 9. mai 2005 #22 Skrevet 9. mai 2005 Han danske mener du vel Jeg satt her å tørket tårer jeg.. Blir så fort rørt... Digger hun polske, hun er ikke god
Jettes Skrevet 9. mai 2005 #23 Skrevet 9. mai 2005 Ja mente han danske ja :oops: Ja blir helt rørt jeg også,blir veldi lett det til vanlig + at i dag er jeg litt pms også...off
TeddyToria Skrevet 10. mai 2005 #24 Skrevet 10. mai 2005 Ble helt satt ut jeg også... *snufs* Han sa jo så mye fint!!! Kiler i magen nå altså, hver gang jeg hører ordet bryllup omtrent! *tjihi*
MiniMjau Skrevet 10. mai 2005 #25 Skrevet 10. mai 2005 Hihi!!! Ja, hun polske ruler. Stakkars mannen hennes da, han sitter jo bare der. Hun er litt stormannsgal kanskje? hehe...
Gjest Principessa Skrevet 10. mai 2005 #26 Skrevet 10. mai 2005 Første gang jeg så bryllupsfeber i går og syns vel egentlig ikke at programet et særlig bra. Mye rot og frem og tilbake.. Men som flere her så måtte jeg også tørke noen tårer da han danske holdt talen sin. Egentlig veldig fint å gifte seg på hans avdøde mors bursdag. Men syns hun danske bruden var slitsom...hun herset med alt og alle. Sånn skal ikke jeg være!! Ellers så syns jeg disse 'kjendisene' (Ha Ha Ha) i Sverige virket helt idiotiske...men meg om det!
Jettes Skrevet 12. mai 2005 #27 Skrevet 12. mai 2005 Da var bryllupsfeber slutt?!!! Hva var det som skulle begynde i steden for?
Gjest BC Skrevet 12. mai 2005 #28 Skrevet 12. mai 2005 Det blir "brudefeber i New York" i stedet. Begynner mandag.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #29 Skrevet 12. mai 2005 Jo takk! Fint tips...bare at våre er 2,5 og 5 år! Blir litt for mye for langt det ja... Men siden jeg har to forlovere kan jo en av dem ha dem oppgaven, eller hva!?? Dette er virkelig ikke noe problem :-) Forloveren legger det til rette som noe av de siste hun gjør før hun setter seg og du står helt stille til du skal begynne å gå. Sløret ligger der det skal til du skal sette deg
Trampe Skrevet 12. mai 2005 #30 Skrevet 12. mai 2005 Det blir "brudefeber i New York" i stedet. Begynner mandag. hmf...ser da for meg svære bryllup med 100 kaker og 600 gjester... har liksom ikke like mye bruk for å se det programmet om dere skjønner. Det gamle var vel ikke det beste programmet, men det var hvertfall slik at man kan stjele noen ideer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå