Gå til innhold

Bryllupsfeber...

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Dukker opp problemer på bryllupsdagen for det norske paret idag. Står det i sammendraget på VG-tvguide..

Tror jeg må se likevell... :ler: Uff, stakkars..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hva skjedde da???

Noen som så i kveld?

Skrevet

Tror dramatikken dreide seg om at skjortene til brudgommen og forloveren hans ikke hadde kommet med fra butikken.... Men så veldig skummelt ble det ikke :wink:

Gjest Betty Boop
Skrevet
Hva skjedde da???

Noen som så i kveld?

Jeg så, men skjønte ikke helt hva som var problemet. Kanskje det at mennene ikke hadde fått skjortene, men de kom jo ganske fort allikevel.

Det morsomste i dag var når den norske bruden skulle dele ut gaver (smykker) til brudepikene. "Pass godt på dette. Jeg har lagt mye tid og ikke minst penger i dette. Det er nok ingen av venninnene deres som har noe så flott som dette"... Og når han danske skulle synge i stedet for å holde tale :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Så bare ett lite klipp om dagens brudepar i gårsdagens episode og hun Jeanette så så tragisk ut på håret....

Skrevet

Det morsomste i dag var når den norske bruden skulle dele ut gaver (smykker) til brudepikene. "Pass godt på dette. Jeg har lagt mye tid og ikke minst penger i dette. Det er nok ingen av venninnene deres som har noe så flott som dette"... :ler:

:hoho::hoho:

Ja, er det mulig...

Skrevet
... Og når han danske skulle synge i stedet for å holde tale :ler:

Jeg syns det var søtt! :hjertesmil:

Han er nok klar over at han ikke har det største sangtalentet, men at han da alikevel synger til ære for mannen sin syns jeg var fint.

:klappe:

Skrevet

Synes også de danske guttene var veldig søte. Og selv om han ikke sang så bra, så turde han jo faktisk å synge. Det er ikke værst!!

Men reagerte litt på at den norske bruden ikke la sløret penere når hun skulle inn (og ut) av kirken. Hun var sikkert nervøs altså, og bare glemmte det, men ville tro at når du har 4m slør, så vil du vise det fremm nettopp på vei opp kirkegulvet...

Så det var ihvertfall en god påminnelse for meg om å huske å dandere slepet mitt (det er også ganske langt)

Gjest gjesta
Skrevet

Det stod at det skulle skje endel, men bryllupsdagen gikk jo greitt den.. :roll::wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hvilke dager og klokke er det dette programmet går? Er det reprise noen dager også?

Jeg var innom i går tror jeg det var og da så jeg hu der dama med det lange slepet. Hun var jo helt bisk jo. Måtte belære mannen i kakespising og greier, Stakkars han... :-(

Skrevet

Tips til de med slør & brudepike:

Dersom du ikke har slør/slep, går brudepiken foran deg opp kirkegulvet.

Dersom du har langt slør/slep, går hun bak deg og sørger for at det ligger pent!

Med mindre du har brudepiker på under 5 år, da... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hvilke dager og tider går dette programmet?

Er det repriser på det som har vært til nå?

Gjest gjesta
Skrevet
hvilke dager og tider går dette programmet?

Er det repriser på det som har vært til nå?

usikker...

det pleier gå hverdager kl 19, tvnorge

Skrevet

Reprisen går på dagtid ca kvart over ett tror jeg. Sitter og ser på det nå. Syntes det var dårlig i begynnelsen, men nå sitter jeg her med tårer i øynene og sommerfugler i magen...

De danskene var kjempesøte da. Synes egentlig hun Jeanette er litt sjefete, men det kan jo hende at hun er fremstilt slik med vilje..vet ikke helt.

Lurer egentlig på om det skal gå lenge?

Gjest lillelou
Skrevet

Ser ut som om de begynner "påan" igjen på mandag med nye par. Ergret meg litt over å ha gått glipp av bryllupsepisoden til de to søte homsene og superbridezillaen jeanette- som er noe av det mest kontrollfrikete jeg har sett på år og dag *grøss*. Satser på at jeg aldri blir sånn :wink: .

Skrevet

Søren også. Gikk glipp av episoden i går! Elsker hun bridezilla-Jeanette! :ler:

Gjest gjesta
Skrevet
Søren også. Gikk glipp av episoden i går! Elsker hun bridezilla-Jeanette!  :ler:

:ler: hun ja... ;)

Skrevet

Jeg tar det opp jeg...legger unger klokken 19 så.. men rekker aldri starten da :ler:

Skrevet
Tips til de med slør & brudepike:

Dersom du ikke har slør/slep, går brudepiken foran deg opp kirkegulvet.

Dersom du har langt slør/slep, går hun bak deg og sørger for at det ligger pent!

Med mindre du har brudepiker på under 5 år, da... :wink:

Jo takk! Fint tips...bare at våre er 2,5 og 5 år! :ler: Blir litt for mye for langt det ja...

Men siden jeg har to forlovere kan jo en av dem ha dem oppgaven, eller hva!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...