AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #21 Del Skrevet 27. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omg. Går det an? Jeg mener det som finnes i Sverige. Jeg er da ikke dum, jeg vet at vårruller ikke er fra Sverige, men at det er en egen leverandør der som ikke er her i Norge.. jiiiiz Anonymkode: 6bf3d...fd2 Men ts. Du skriver «god svensk mat» i overskriften, og så utdyper du videre i HI at du vil ha tips om gode svenske matprodukter. Hvorpå du spesifiserer vårruller. Du ser vel selv at det er en grunn til at folk fniser litt? Anonymkode: 751d3...7e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #22 Del Skrevet 28. juni 2019 På 27.6.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev: Men Ts, mener du at du skal kjøre til Sverige for å kjøpe frosne vårruller? Som er tint opp innen du kommer hjem? Anonymkode: 751d3...7e7 Hørt om kjølebag og fryseelementer? Anonymkode: 263d5...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #23 Del Skrevet 28. juni 2019 På 27.6.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev: Falukorv 😍😍😍 Anonymkode: ef8fa...46b Ja + "Lett & Lagom" (smør). Det er faktisk det eneste, finnes ikke god svensk mat. Etter å ha bodd i landet i 2 1/2 år, mener jeg det oppriktig. Det absolutt verste er brødet og øl, en ren tragedie. Jeg er vel en av de få som har dratt på Norskehandel til Halden, bare for å ha noe godt i romjula. Det er en himmelfallen forskjell på Sverige vs Norge og Danmark når det gjelder mat/drikke. Anonymkode: 3fa0b...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #24 Del Skrevet 29. juni 2019 Litt lettere å svare om du sier hva du skal. Her kan det være alt fra svenskehandel eller svenske spisesteder til oppskrift på svenske matretter du spør om. Anonymkode: 20b94...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #25 Del Skrevet 29. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt lettere å svare om du sier hva du skal. Her kan det være alt fra svenskehandel eller svenske spisesteder til oppskrift på svenske matretter du spør om. Anonymkode: 20b94...5d4 De fleste vil forstå at "matprodukter" ikke betyr verken restauranter eller oppskrifter, med mindre de har mer enn alminnelig tungt for det. Anonymkode: 263d5...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #26 Del Skrevet 29. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: De fleste vil forstå at "matprodukter" ikke betyr verken restauranter eller oppskrifter, med mindre de har mer enn alminnelig tungt for det. Anonymkode: 263d5...1c9 Betyr det dagligvare da? Ja jeg har visst tungt for det. Anonymkode: 20b94...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå