Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #1 Del Skrevet 3. mai 2005 hvordan kan jeg trene dette områdte best mulig? vil stramme opp lårområdet akkurat under baken og litt nedover. er slank og sunn og fornøyd med kroppen min, men akkurat her har jeg fått cellulitter har ellers sundt kosthold, drikker vann, skrubber osv.. (og ja jeg vet at cellulitter ikke bare 'poff' forsvinner og at alle har det og det der, men jeg ønsker å minske synligheten av det til den grann det er mulig hos meg ) tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. mai 2005 #2 Del Skrevet 3. mai 2005 Se på iform.nu. Der er det masse fint under "øvelser". Fortsett og drikk masse vann og kjør litt kondisjonstrening også. Ta deg en lang sykkeltur evnt gå/jogge og fyll på med masse vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #3 Del Skrevet 3. mai 2005 takk for svar. flere tips? (det stod ikke noe om akkurat dette området) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. mai 2005 #4 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det akkurat under rompa må du trene rompemuskel. Herser du muskelen og den går litt nedover også. Og så må du trene muskelen som heter hamstring Denne De to musklene "overlapper" hverandre på en måte. Det er de jeg har trent og blitt fastere i fisken bak der, men har brukt apparater på treningssenter da. Beskrivelse på en øvelse bak på låret her Fant ikke så mange tegninger i farta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #5 Del Skrevet 3. mai 2005 da er jeg med.. Tusen takk skal du ha igjen! Gleder meg til å sette igang med dette! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. mai 2005 #6 Del Skrevet 3. mai 2005 Bare hyggelig. Har du ikke trent de musklene så mye før så ser du sikkert resultater ganske raskt (noen uker altså). Det gjorde jeg og det var utrolig motiverende Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 4. mai 2005 #7 Del Skrevet 4. mai 2005 For å trene bakside lår, er knebøy den beste øvelsen. Når du tar den riktig tar det veldig bra på bakside lår. Husk at når man tar øvelsen, skal man kunne vifte med tærne. All tyngde i hælene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #8 Del Skrevet 4. mai 2005 Og ikke gå lenger ned enn til du har 90 graders vinkel i kneleddet; det har ikke mer effekt, og du risikerer å skade deg. Utfall er også supert, helst med vektstang på skuldrene, men her er teknikken kjempeviktig. Gå rett ned, ikke svai, vær rett i ryggen. Hold litt før du returnerer til utgangsstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #9 Del Skrevet 4. mai 2005 så dette burde gjøre susen? (pluss litt regelmessig jogging og sykling og masse vann!) http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=556&a=7951 http://www.iform.dk/Shared/bildbank/video_...ges_aerobic.mov takk jenter! (jeg trener nå og da, men ser aldri noe resultat, antakelig fordi jeg ikke har gjort det regelmessig nok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #10 Del Skrevet 4. mai 2005 så dette burde gjøre susen? (pluss litt regelmessig jogging og sykling og masse vann!) http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=556&a=7951 http://www.iform.dk/Shared/bildbank/video_...ges_aerobic.mov takk jenter! (jeg trener nå og da, men ser aldri noe resultat, antakelig fordi jeg ikke har gjort det regelmessig nok) Den siste øvelsen er jo en ren aerobic/danseøvelse? I hvertfall ikke utfall. Utfall er som knebøy, bare at du tar et skritt framover og går ned med ett bein om gangen, før du tar et skritt tilbake og tar neste bein (eller repeterer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 4. mai 2005 #11 Del Skrevet 4. mai 2005 For å trene lårene er ridning en super aktivitet. Jeg har vært en del på sykehuset nå i det siste, og får veldig skryt over at jeg har så godt utviklede lår, rumpe og ryggmuskler - mye mer enn hva som er 'normalt'. Har ridd i 13 år ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå