Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest for nå.
Skrevet

Jeg har hatt sex en gang for lenge siden, og da var det fyren som gjorde all jobben siden jeg var jomfru.

Nå er jeg litt på dealern med en fyr, og har lyst til å ha sex med han. Jeg vet ikke hvor erfaren han er, men tror han er mer erfaren enn meg. Jeg har lyst til å prestere litt i sengen. Har dere noen nybegynnertips. Og han er øverst, skal jeg gjøre noe da? (Utenom stryking og kyssing)?? Tusen takk for alle tips.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis ham at du koser deg og at du har det fint! Tror de setter pris på det.

Og for guds skyld: Si hva du liker. Ellers kan du risikere at han gjør samme "moves" gang etter gang og så må du etter n-te gang tilstå at det ikke funker for deg, og så føler han seg dum og du blir flau.

Gjest Clamydia
Skrevet

Vær engasjert! Det blir du helt naturlig når du blir opphisset, ingenting i veien for å bare ligge der så lenge du er litt med på rytmen og ser kåt ut :P

Skrevet

Når du er der finner du det ut.. ;) Du kommer sikkert til å være nervøs, men til slutt vil alt gå naturlig.. Blir det litt kløning så le litt av det sammen og kos dere. Det er det viktigste, ikke det å måtte få alt til å stemme med en gang.. Kosere dere dere når dere har sex vil alt bli naturlig og tilliten vil vokse. Dermed vil alt føles feilfritt etterhvert. ;)

Skrevet
Vær engasjert! Det blir du helt naturlig når du blir opphisset, ingenting i veien for å bare ligge der så lenge du er litt med på rytmen og ser kåt ut  :P

HAHA!!! :ler:

Det er faktisk sant, gutter er ikke så vanskelige å tilfredsstille! Bare vær litt med på rytmen, som Clamydia sier, se kåt ut og stønn bittelitt innimellom. Det er det eneste du trenger å gjøre. Og hvis du vil avansere litt kan du holde rundt ham og kanskje klore bittelitt med neglene dine (hvis du har lange) på ryggen hans, hvis du ikke har negler holder det å bare holde rundt ham.

Gjør du disse små triksene kommer han til å bli henrykt uansett.

:ler:

Lykke til!

Si i fra når du er klar for å suge ham, så skal du få noen tips på det også... ;-)

Klem :-)

Skrevet

hehe sant det Nelle sier.. ;) Vi menn er veldig lette å tilfredstille egentlig... Med mindre man er ute etter noe... spesielt da.. ;)

Gjest Stamkunde
Skrevet

En mann vet ikke hva det vil si å være sammen med en dame som er god i senga før han har vært på horehus.

Gjest Anonymous
Skrevet

klore med negler, hva var det for et idiotisk tips da??

Gjest Sir Marty
Skrevet
klore med negler, hva var det for et idiotisk tips da??

Det er et tips som har forplantet seg på KG. Opprinnelsen er en dame her som hadde en type som likte både pisk og smerte, men som aldri kom ut av skapet. Dermed ble dette tipset postet i en rekke tråder og spredte seg som ild i tørt grass, og før noen visste ordet av det hadde det blitt vedtatt her at alle gutter liker å bli kloret på ryggen. At noen gutter her begynte å protestere ble bare møtt med latterliggjøring og påminnelser om at alle var forskjellige og at det måtte man akseptere. Det var mer uvanlig å ikke like det enn omvendt.

Så kloring på ryggen er noe som piffer opp sexlivet, et bevis på at du er god i senga og ikke passiv og sist men ikke minst noe alle gutter liker.

Gjest Mannen
Skrevet

Foreslå å bytte stilling er ofte en vinner - "vil du ta meg bakfra?" eller "Skal jeg ri deg?"

Vis hans penis litt oppmerksomhet - trenger ikke suge e.l.

Bare gjør noe som viser at du liker den - ta på den, stryk den, runk den. Du kan ikke feile akkurat når det gjelder det.

Gjest -trådstarter
Skrevet

Hehe, takk for alle tips. Suging har jeg gjort en god del ganger nå, så føler meg litt sikrere der. men hele penetreringsgreia har vært litt hellig siden jeg mistet jomfrudommen såpass tidlig.

Bakfra kna jeg nok kanskje fikse, men ri? Prøvde det sist jeg hadde sex, og det gikk ganske dårlig. Noen som har litt tips der også kanksje?

Dette hjalp veldig, kanskje det blir no på'n til helgen :sjarmor:

Gjest Mannen
Skrevet

Bakfra kna jeg nok kanskje fikse, men ri? Prøvde det sist jeg hadde sex, og det gikk ganske dårlig. Noen som har litt tips der også kanksje?  

Som mann kan jeg si noe om hva man kan gjøre galt - Noen jenter tror det er godt om de bare sitter og roterer med underlivet på topp. Vel, det er feil.

Kan gjerne variere og gjøre det innimellom, men det vesentlige er at man får litt "inn-og-ut" bevegelse. Enkleste og beste måten å gjøre det på er å sitte over han og lene seg fremover, og bare skli frem og tilbake på han. På denne måten kan dere kysse osv mens dere gjør det. Å sitte mer oppreist går også an, men det er jo mer slitsomt og mer krevende.

Hvis han holder hendene på hoftene dine kan han også styre slik at ikke penis spretter ut....det kommer jo selvsagt an på størrelsen hvor nødvendig dette er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...