Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i en klesbutikk, der lønna er helt grei + det er uten tillegg for kveld eller helg. 

Her har jeg jobba i 1,5 år ca. Jeg takler ikke sjefen mere, og er ganske lei av butikkjobb generelt.

Jeg har begynt i hjemmesykepleien nå i sommer og trives SÅ mye bedre der. Høyere lønn selvsagt men også bedre arbeidsdager. Men problemet er at på klesbutikken er jeg en av de «faste» ansatte, med da mulighet til litt jobbing - mens i hjemmesykepleien er jeg ekstra, og usikkert på om jeg får jobbe like mye etter ferien.

Jeg har søkt på skole, håper på og komme inn der - og da er det greit med bare én jobb. 

Okei her kommer dilemmaet mitt:

For å tjene mest mulig i sommer burde jeg sende oppsigelse til klesbutikken nå før 1.juli, for å da bli ferdig i jobben der til 1.august og få jobbet mye i august på hjemmesykepleien. MEN, sjefen min er på ferie til 10.juli. Jeg vil jo virkelig ikke stresse sjefen mens h*n er på ferie. Vi har assisterende butikksjef, er det da denne personen jeg skal sende oppsigelse til? Eller må jeg sende til sjefen?

Anonymkode: d5df0...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

. Gi oppsigelsen til den som er i jobb. Så er det opp til vedkommende å vurdere om sjefen må varsles. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...