Gjest Geirfuglen Skrevet 27. juni 2019 #1 Del Skrevet 27. juni 2019 Hei! Vi arvet et flossteppe for en stund siden, men på grunn av hunder bør vi bytte det ut med noe med korthåret lugg eller aller helst et vevd teppe i ull. Hvis vi har en stil, har vi vel det som kalles nordisk stil, helt nøytralt, uten de store krumspring. En ganske stram Bolia-sofa i lysegrå, noe ikea, tresnittbilder på veggene, stringhyller og noe arvet/retro. Jeg føler at jeg har sett på hundrevis av tepper og har vært innom mange butikker, men problemer er for det første at vi sjelden kjøper noe til huset og derfor føles terskelen litt høy for å bruke penger på et teppe, og for det andre synes jeg det er helt umulig å se for seg hva som kan passe. Jeg har noen kriterier: Nøytralt, slik at man ikke blir fort lei Kvalitet/naturmaterialer, så det holder seg i noen år og at det er miljøvennlig Korthåret/vevd, så det er forholdsvis enkelt å rengjøre Ser at det er en del tepper i vevd ull, så et sånt kan funke. Har ikke egentlig noen maksgrense på pris, men 3000 kanskje. Om noen vil hjelpe meg, blir jeg veldig glad! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. juni 2019 #2 Del Skrevet 27. juni 2019 (endret) Smaken er som baken, den er delt, sies det. Så jeg kan vel bare legge ut et teppe jeg synes var kult, og som jeg godt kunne hatt hjemme selv. Et vevd gulvteppe i ull fra nettbutikken NordicNest EDIT: ser nå at det var altfor lite, egentlig, til å bli noe hovedteppe i stua.... (70 x 130) HER er det samme i større. Endret 27. juni 2019 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 27. juni 2019 #3 Del Skrevet 27. juni 2019 Akkurat nå, Million skrev: Smaken er som baken, den er delt, sies det. Så jeg kan vel bare legge ut et teppe jeg synes var kult, og som jeg godt kunne hatt hjemme selv. Et vevd gulvteppe i ull fra nettbutikken NordicNest Det var fint, og jeg tror det kan være midt i blinken! Ikke så kjedelig som en del av dem jeg har sett på, men samtidig nøytralt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. juni 2019 #4 Del Skrevet 27. juni 2019 2 minutter siden, Geirfuglen skrev: Det var fint, og jeg tror det kan være midt i blinken! Ikke så kjedelig som en del av dem jeg har sett på, men samtidig nøytralt Så bra. Se tillegget jeg la til. Teppet i to forskjellige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Del Skrevet 27. juni 2019 https://www.boconcept.com/nn-no/adana/106071009360.html https://www.boconcept.com/nn-no/vivus/106071008220.html Dobbel pris av det du oppga, men Boconcept har mange fine tepper. De er subtile, men likevel veldig fine, og holder seg lenge! Jeg har ett i stua, samt teppeprøver som jeg bruker som uten- og innendørs dørmatter. De er like fine etter 5 år Anonymkode: 9f05f...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Del Skrevet 28. juni 2019 Synes hm home har noen fine akkurat nå Anonymkode: 27605...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå