AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Del Skrevet 27. juni 2019 Usikker på om jeg skriver dette på rett sted.. Uansett, nå har jeg blitt ringt fra nummer hvor det står kommer fra Danmark så og si hver dag. Har blokkert nummeret, men så ringer de med et nytt et dagen etter. Har sikkert blokkert 10 nummer, og nå har jeg blitt ringt igjen. Hva kan jeg gjøre? Må jeg bare fortsette å blokkere? Anonymkode: 4f68d...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Del Skrevet 27. juni 2019 Vet du hva de vil, eller har du bare blokkert uten å svare? Anonymkode: 7c08d...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Del Skrevet 27. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet du hva de vil, eller har du bare blokkert uten å svare? Anonymkode: 7c08d...2f0 De første samtalene svarte jeg aldri på, for jeg vet at når utenlandske nummer ringer så ofte så er det noe rart. Tok den en gang, og da var det en engelsk dame som bablet, husker ikke hva hun sa før jeg la på. Man hører jo om de som får høye regninger pga dette. Anonymkode: 4f68d...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Del Skrevet 27. juni 2019 De ringer meg og hele tiden. I forigårs ringte de 7 ganger på en dag. Jeg tar ikke telefonen, og søker opp nummeret. Det er nesten alltid noen som har rapportert det som spam. Ikke mye man kan gjøre dessverre, foruten å ha telefonen på lydløs 🤷♀️ Anonymkode: 5d72c...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Del Skrevet 27. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De første samtalene svarte jeg aldri på, for jeg vet at når utenlandske nummer ringer så ofte så er det noe rart. Tok den en gang, og da var det en engelsk dame som bablet, husker ikke hva hun sa før jeg la på. Man hører jo om de som får høye regninger pga dette. Anonymkode: 4f68d...a4e Ok, har du kontaktet telefonselskapet ditt? Anonymkode: 7c08d...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #6 Del Skrevet 27. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De første samtalene svarte jeg aldri på, for jeg vet at når utenlandske nummer ringer så ofte så er det noe rart. Tok den en gang, og da var det en engelsk dame som bablet, husker ikke hva hun sa før jeg la på. Man hører jo om de som får høye regninger pga dette. Anonymkode: 4f68d...a4e Du får ikke høyere regning hvis de ringer og du svarer, det er bare de som ringer en gang og legger på i håp om at du ringer tilbake som fører til høyere regning. Det er bare å svare for å høre hva de vil, kansje det er "Microsoft" fra India som ringer. De er jo veldig morsomme å snakke tull med, jeg prøver å oppholde de så lenge jeg kan. Anonymkode: de9a2...f16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 27. juni 2019 #7 Del Skrevet 27. juni 2019 Du får ikke høyere regninger. Det går an å blokkere for alle utenlandske nummer. Så hvis ikke du har noen grunn til å tro at noen skal ringe deg fra utlandet, og det er en samtale du ønsker, så kan du jo gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #8 Del Skrevet 27. juni 2019 Takk, da får jeg bare fortsette å blokkere:) Anonymkode: 4f68d...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #9 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg hadde noen som ringte fra england, sverige, danmark, tyskland ja alle mulige land i flere år. Etter rundt 1000 oppringninger, så gav de opp. Jeg hadde nesten aldri trodd de ville det. Det har vært stillt en stund. Anonymkode: cd08f...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #10 Del Skrevet 27. juni 2019 Få deg hemmelig nummer. Anonymkode: 7c08d...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #11 Del Skrevet 27. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om jeg skriver dette på rett sted.. Uansett, nå har jeg blitt ringt fra nummer hvor det står kommer fra Danmark så og si hver dag. Har blokkert nummeret, men så ringer de med et nytt et dagen etter. Har sikkert blokkert 10 nummer, og nå har jeg blitt ringt igjen. Hva kan jeg gjøre? Må jeg bare fortsette å blokkere? Anonymkode: 4f68d...a4e er det ni sifret telefon nummer? hva sier dem? Anonymkode: a0859...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå