Gå til innhold

Telting/camping med baby

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har teltet på campingtur med baby?

Vi skal da på en ambisiøs biltur om noen uker sammen med ungene, en på 9 og ei på 6 mnd. Vi har kjøpt et monster av et campingtelt og sikter inn på å ligge på fine campingplasser rundt omkring der vi ønsker å dra.

Min største frykt er at det skal bli alt for lyst i teltet og at mini tror vi skal stå opp kl 0230 hver natt. Innerduken på teltet er faktisk svart da, så håper det hjelper. Jeg er også litt stressa for at hun ikke skal finne ro mtp søvn ellers. Vi har backup i å besøke svigermor, så går alt rett vest så får vi alltids ordnet det, men håper jo alt går fint. 

Er det noen som har gjort det samme? Hvordan gikk det? Har du noen råd og tips til turen og hva vi eventuelt burde ha med? Evt tips til fine campingplasser? 

Anonymkode: 224b6...dc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Broren min hadde reiseseng med til datteren når de campet, hun var vel 4-5 måneder på første turen. I tillegg så kledde de nettingen på sidene av sengen sånn at det ble mørkere, når hun hadde sovnet la de et teppe over hodeenden av sengen for å gjøre det litt mørkere, det funket som gull og hun sov godt hver eneste natt!

Anonymkode: 31b9f...aa3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...