Gå til innhold

Tomatspillet er tilbake! :)

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Tomatspillet 2005 er her!

Jeg kunne ikke dy meg, måtte ha en plante. :) Selv om jeg blir fort lei..

Spillet finner du her

Skrevet

Ånei, huff det spillet husker jeg! De elendige tomatene. Alt ansvaret, stresset, den evindelige vanningen...

ok....skal prøve bare litt da!

Gjest Madeline
Skrevet

Var så vidt med på det i fjor. Gikk heller dårlig det, gitt :ler: .

Skrevet

Jeeei!! Ble så rolig hekta i fjor! Fikk til og med en papegøye! :ler::ler:

Gjest gjest1
Skrevet

:hoppe: Hihi. Så kjekt. Ble så skuffet når det forsvant!

Reddet meg gjennom noen heller lange dager på jobb i fjor sommer- så må nok prøve meg i år også.

Tommeline is back in the game :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Næmen..det var da som bare p.... da. :evil: Noen har tatt navnet mitt. Makan til frekkhet!

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeeei!! Ble så rolig hekta i fjor! Fikk til og med en papegøye! :ler::ler:

Må innrømme jeg er såååå nysgjerrig på hvem du og nina kanin er... Vi går nemlig på samme studie... Hvilket kull tilhører dere? ;)

Skrevet

Tomaten min Geir Arne er så kjekk så men jeg skjønner fint lite av dette. Han går jo bare rundt. :-(

Får ikke noen tomater heller.

Skrevet

Noen som har en kode å dele?

Gjest Madeline
Skrevet

Er det noen som trenger en kode, så send meg en pm med e-post adresse så skal jeg verve dere.

Gjest Madeline
Skrevet

Så et spørsmål til dere som kan dette spillet bedre enn meg. Hvordan får dere tomatplanten til å gå der dere vil? Min får jeg bare til å gå forover og sidelengs. Hvordan får jeg den til å snu og gå tilbake igjen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer ikke inn jeg... får bare en hvit side hvor det står click på... Og når jeg klikker får jeg beskjed om å installere macromedia schockwave, og det har jeg innstallert, og enda kommer den hvite siden :-?

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg hadde også det problemet med en gang. Da gikk jeg helt ut av siden med tomatspillet. Neste gang jeg gikk inn på siden, gikk det bra. Har du forresten ny nok versjon av internett Explorer?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg hadde også det problemet med en gang. Da gikk jeg helt ut av siden med tomatspillet. Neste gang jeg gikk inn på siden' date=' gikk det bra. Har du forresten ny nok versjon av internett Explorer?[/quote']

bruker Opera. Kanskje det er det som er problemet.

Gjest Madeline
Skrevet

Det står at du må ha internet explorer for å spille tomatspillet, så det er nok der problemet ligger, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm. Dette minner meg om disse små eggene barn løp rundt med for 3-4 år siden, hvor man måtte 'passe på de, mate de, trøste de' etc.. Ellers ville de dø. Dette noe av det samme?

Gjest Madeline
Skrevet
Så et spørsmål til dere som kan dette spillet bedre enn meg. Hvordan får dere tomatplanten til å gå der dere vil? Min får jeg bare til å gå forover og sidelengs. Hvordan får jeg den til å snu og gå tilbake igjen?

:klaske: Fant ut av det selv. Var ikke noe vanskelig i det hele tatt, jo.

Skrevet

Hvordan får man spillet til å fungere på Mac? Har prøvd i Safari, Internet Explorer of Firefox, men får det ikke til... :(

Gjest gjest1
Skrevet

Hmm.. får ikke til dette her jeg..

Tomatene mine blir bare dårlig. Var innom før jeg gikk fra jobb igår kveld, og da var tomatene gule. Når jeg logget på imorges var de overmodne. En kan da ikke sitte å passe på de hele natten heller.. Noen som får det til?

Gjest Madeline
Skrevet
Hmm.. får ikke til dette her jeg..

Tomatene mine blir bare dårlig. Var innom før jeg gikk fra jobb igår kveld, og da var tomatene gule. Når jeg logget på imorges var de overmodne. En kan da ikke sitte å passe på de hele natten heller.. Noen som får det til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...