Gå til innhold

Venninnen min har også snakket med han!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gutt jeg har møtt et par ganger med venner til stede som jeg har blitt litt interessert i, og vi har planlagt og møtes bare oss to... Problemet er at han har dirty snakket med en annen venninne av meg som aldri har møtt han før( de har snakket på Snapchat).

Er det feil av meg å være med han? Hun har jo trassalt aldri møtt han før...

Anonymkode: f515c...046

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: f150f...095

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Hvorfor? De har jo aldri møttes før

AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min dirty snakker med mange gutter på snap uten å møte dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? De har jo aldri møttes før

Er du så egoistisk og desperat at du må gå etter noen hun driver å pratet med? Hvis det faktisk er en venninne så holder du deg unna. 

Eller så spørr du din venninne om det er ok. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du så egoistisk og desperat at du må gå etter noen hun driver å pratet med? Hvis det faktisk er en venninne så holder du deg unna. 

Eller så spørr du din venninne om det er ok. 

Jeg møtte han for lenge siden og har vært med han et par ganger... Jeg fortalte henne om han for en god stund tilbake uten at jeg nevnte navn... plutselig begynte hun senere å snakke om en gutt som hun snakket med på snapchat. Jeg sa til henne at det var samme gutt, og etter det blokket hun han.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte han for lenge siden og har vært med han et par ganger... Jeg fortalte henne om han for en god stund tilbake uten at jeg nevnte navn... plutselig begynte hun senere å snakke om en gutt som hun snakket med på snapchat. Jeg sa til henne at det var samme gutt, og etter det blokket hun han.

Du fortalte henne at det var samme gutt som du var interessert i, etter det blokkerte hun han på grunn av det. Hun har jo tatt et steg tilbake. Så da har du vel allerede svaret ditt? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er en gutt jeg har møtt et par ganger med venner til stede som jeg har blitt litt interessert i, og vi har planlagt og møtes bare oss to... Problemet er at han har dirty snakket med en annen venninne av meg som aldri har møtt han før( de har snakket på Snapchat).

Er det feil av meg å være med han? Hun har jo trassalt aldri møtt han før...

Det er flere fisker i havet.

Denne gutten snakker dirty med fremmede kvinner han aldri har møtt eller har en greie med fra før av. Vil du virkelig ha noe med slike å gjøre?

I tilegg er det venninen din.

Du virker litt desperat

Anonymkode: ac66b...c4f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil du date en fyr, som dirtysnakker med andre, mens dere har en ting på gang? 

Anonymkode: 41bea...9ac

Skrevet

Hmm, jeg ville ikk gitt den fyren noen slags muligheter. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du date en fyr, som dirtysnakker med andre, mens dere har en ting på gang? 

Anonymkode: 41bea...9ac

Vi har aldri holdt skikkelig på... Vi har bare møttes rundt andre venner uten at vi har holdt på.... Jeg har bare alltid synes at han var sykt kjekk og morsom, så derfor har jeg fortalt om han til venninna mi. Han har vært borte fra byen min i et helt år, det er spesielt derfor jeg ikke har prøvd meg skikkelig på han, og det er først nå han er tilbake... (Vi møttes litt før han reiste vekk et helt år, og noen ganger da han var på besøk her)

Veeeldig mange gutter dirty snakker med andre jenter. Venninna mi er også en type person som dirty snakker med flere forskjellige gutter. Men han har aldri dirty snakket med henne mens vi har holdt på, fordi vi har ikke holdt skikkelig på. Jeg har bare vært betatt av han en laaang stund, uten at jeg har vist han det med tanke på at han da på den tiden bodde langt vekke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...