Gå til innhold

Han sier han er trøtt hele tiden / sovner ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg ny kjæreste i april, da hadde vi sex hver dag.. Han var så gira.. Hadde aldri hatt så bra sex med noen sa han.. 

Nå som det har gått litt tid sovner han i det vi treffer puta eller mens vi ligger å berører hverandre.. 

Har spurt han om hvorfor og får kun svaret at han er trøtt og sliten.. Jeg har prøvd ofte nå, så og si hver kveld siste to ukene på å ha sex, men ikke fått noe. Føler jeg bare er den kåte desperate kjerringa som prøver og begynner å bli lei det.. 

Hva gjør jeg? Sex er viktig.. 

Anonymkode: f9b9a...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han på dagen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Rotemor skrev:

Snakk med han på dagen.

Jeg har snakket med han på dagtid.. Får kun i svar om at han er trøtt / sliten. At det må skje tidligere på kvelden. 

Anonymkode: f9b9a...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Så gjør det på morningen da? Eller vekk han midt på natta når han har sovet en del timer? 

Altså noen sovner lett og trenger mye mer søvn enn andre. 

Anonymkode: 2055e...4c9

Skrevet

Ha sex på dagen da? Kvelden er det verste tidspunktet på døgnet synes jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Gjør det om morgenen!

AnonymBruker
Skrevet

Utbrent, depresjon, ME? Be han ta en tur til legen.:)

Anonymkode: eea68...047

• Liker 1
Skrevet

Legg dere tidligere... 

Skrevet

Hvis man blir mye fortere trøtt og sliten over relativt kort tid er det et potensielt faresignal helsemessig,

Kan være alt fra depresjon til diabetes og til kreft (mener ikke å overdramatisere, men det kan være mange ting)

Legen neste!

AnonymBruker
Skrevet

Dump han. Det er bare destruktivt å være med noen som avviser en seksuelt. Mest sannsynlig har han bare ikke mer sexlyst enn dette her, der det i starten var misvisende. Å føle seg avvist og frustrert etter bare 2 mnd, er noe du bør ta på alvor. Det er totalt usannsynlig at denne karen kan gjøre deg lykkelig..og det er sannsynlig at han vil ha enda mindre sex en dette også. 2 mnd er liksom bare såvidt inn i ny-forelsket fasen..

Anonymkode: 3926f...3b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...