Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de like promiskiøse i USA eller andre land som i Norge? (Ikke vondt ment eller noe, men jeg synes at folk er veldig promiskiøse i Norge...)

Lurer på om det i det hele tatt går an å finne en partner som ikke er det? :(

Anonymkode: b35ed...4c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er de like promiskiøse i USA eller andre land som i Norge? (Ikke vondt ment eller noe, men jeg synes at folk er veldig promiskiøse i Norge...)

Ja. Mange flotte muslimske kvinner i landet. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FrodeF skrev:

Ja. Mange flotte muslimske kvinner i landet. 

Nå er jeg ikke mann da...

• Liker 1
Skrevet
På 26.6.2019 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Nei de er nok ikke fullt så "løsslupne" i USA, da Norge er et av landene i toppen når det gjelder tilfeldig sex. Interessant nok har det også vist seg at nordmenn er blant de som er minst fornøyd med sexlivet sitt:

https://www.an.no/kultur/litteratur/nyheter/derfor-kan-one-night-stands-vare-farlig/s/5-4-948677

https://www.aftenposten.no/norge/i/kwXpX/Er-i--verdenstoppen-i-tilfeldig-sex

https://www.psychologytoday.com/us/blog/sex-lies-trauma/201709/usa-vs-norway-the-one-night-stand

AnonymBruker
Skrevet

Vi er jo et ev det landene som har minst behov for partner, så det gir jo mening.

Anonymkode: dc6da...04e

AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2019 den 23.40, AnonymBruker skrev:

(Ikke vondt ment eller noe, men jeg synes at folk er veldig promiskiøse i Norge...) Anonymkode: b35ed...4c8

Det syns jeg også og jeg er norsk. Å bli så "fri" at man nesten ikke har grenser er ikke nødvendigvis en bra ting. Alle mennesker trenger å praktisere grenser for sin egen del og for å ikke trø inn over andre menneskers grenser. Respekt og høflighet er det mange som ikke vet hva er. De tror det er fritt frem for alt. Jeg ser frem til at det blir trendy å være litt puritansk og håper at den bølgen vil vare lenge.

Anonymkode: eb63b...c48

AnonymBruker
Skrevet

Er jo massevis av menn som ikke har hatt mange partnere. Spørsmålet er jo om du er interessert i de da 😀

Anonymkode: 27f7a...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på hvor i USA du tenker på. I liberale byer som Løs Angeles(egentlig autocorrect, men ble litt festlig så lot det stå) og New York så er de nok like promiskusiøse som oss, i Midtvesten er det en helt annen virkelighet. 

Ser på meg selv som liberal, men syns også promiskuitet er en av nedsidene.

Anonymkode: cb64d...58f

Skrevet

Staten fungerer jo som forsørgeren til alenemødre. Behovet for en mann og far er mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...