Gå til innhold

Etnisk norske.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

SupaWoman, det er feil. Mange har ikke stor innblanding fra resten av verden. Fordi om man er 94% skandinav, og resten er kanskje bittelitt skotsk, irsk etc. så er du fortsatt stortsett  av skandinavisk ætt.

Anonymkode: df6b2...0dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer den dagen etnisk norske blir en minoritet i landet sitt? Hvilken politikk vil de som ikke er etnisk norske stemme for? (Snakker ikke om norsk nasjonalitet, det er noe annet)

Anonymkode: ff61d...e66

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, SupaWoman skrev:

Hvor mange barn får kvinner med innvandrere sammenlignet med etniske nordmenn?  Bare nysgjerrig siden du insinuerer at vi får fler barn med innvandrere enn med nordmenn.  Og hvorfor nevner du bare kvinner, hvorfor ikke ta for deg etnisk norske menn som får barn med kjøpebruder fra Thailand?

Men de er jo overskuddsmennesker. Ingen norske damer vil ha barn med dem. De fleste er bort valgt av norske . Noen foretrekker kanskje utenlandske fremfor norske kvinner? Likevel mener jeg det er rart å dra halve jorden rundt får å kjøpe seg en brud om disse mennene  hadde vært populære blant norske damer. Norske damer kan velge hvem de vil . Det er trist når de ender opp med en muslim synes jeg. De fleste norske kvinner mener sikkert at det ikke finnes noen grenser for kjærlighet .

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan norske damer velge hvem de vil? Jeg føler ikke at jeg kan det bare fordi jeg er norsk... Tenker at verden synes vi er litt rare.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iran og Saudi-Arabia som i dag er bitre fiender hadde merkelig nok en meget fri kultur på 70 tallet. Det som skjedde var at sjanen av Iran ble kuppet av den ultrakonservative muslimen Allah Tolla  Komeini . I Saudi -Arabia ble kongedømme skremt til å innføre shariastyre etter islamister satt i gang en muslimsk vekkelse , med påfølgende terroraksjoner. Begge land har faktisk prøvd å reformere seg , med de følgende at folket sabotert utvikling. Jeg tror vi vil se dette i Europa fremover. Jeg ønsker ikke å stå opp for norske kvinner. De får greie seg selv . 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan norske damer velge hvem de vil? Jeg føler ikke at jeg kan det bare fordi jeg er norsk... Tenker at verden synes vi er litt rare.

Jeg tenker at utenlandske menn tenker at Skandinaviske kvinner er lette på tråen. Dette har jeg hørt personlig både fra irakiske og amerikanske menn .

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AlkoMann skrev:

Jeg tror vi vil se dette i Europa fremover. Jeg ønsker ikke å stå opp for norske kvinner. De får greie seg selv . 

Det er jo ikke veldig produktivt da. Majoriteten av norske kvinner finner seg ikke muslimer eller andre ikke-hvite menn. (Ja, jeg vet at muslim ikke er en rase, likevel de fleste muslimer er ikke hvite.) Å drite i alle norske kvinner basert på noen få utskudd er vel ikke særlig smart, er det vel? Det er vi som føder den neste generasjonen, selv om noen velger å vanne det ut fullstendig.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke veldig produktivt da. Majoriteten av norske kvinner finner seg ikke muslimer eller andre ikke-hvite menn. (Ja, jeg vet at muslim ikke er en rase, likevel de fleste muslimer er ikke hvite.) Å drite i alle norske kvinner basert på noen få utskudd er vel ikke særlig smart, er det vel? Det er vi som føder den neste generasjonen, selv om noen velger å vanne det ut fullstendig.

Jeg regner med at du ikke bor i Oslo. Jeg vil anbefale deg å ta deg en studietur til Oslo. Sett deg ned på en benk på Karl Johan for eksempel.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AlkoMann skrev:

Jeg regner med at du ikke bor i Oslo. Jeg vil anbefale deg å ta deg en studietur til Oslo. Sett deg ned på en benk på Karl Johan for eksempel.

Nei, jeg bor heldigvis ikke i Oslo, men er der relativt ofte. Også i Drammen. Grusomme steder. Oslo er heldigvis ikke hele Norge.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AlkoMann skrev:

Jeg tenker at utenlandske menn tenker at Skandinaviske kvinner er lette på tråen. Dette har jeg hørt personlig både fra irakiske og amerikanske menn .

Det tror jeg ikke. Har nok mer med at kulturen her er å drikke seg så dritings så mulig, og da ender mange opp i slike uheldige situasjoner. 

Og ikke dra alle under samme kam. Det er mange også som ikke liker sånn oppførsel heller.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg bor heldigvis ikke i Oslo, men er der relativt ofte. Også i Drammen. Grusomme steder. Oslo er heldigvis ikke hele Norge.

Hva misliker du med Oslo spesifikt? Jeg synes det er altfor mange tiggere...

Skrevet

Det er bra å høre

Skrevet

Det tror jeg ikke. Har nok mer med at kulturen her er å drikke seg så dritings så mulig, og da ender mange opp i slike uheldige situasjoner. 

Og ikke dra alle under samme kam. Det er mange også som ikke liker sånn oppførsel heller.

Norske kvinner er kanskje blitt noe mer bevisste etter vi har fått en stor innvandring ?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva misliker du med Oslo spesifikt? Jeg synes det er altfor mange tiggere...

Gjenger med innvandrergutter som ikke lar en være i fred. Følelsen av å være i en annet land. Enkelte steder i byen og til enkelte tidspunkt er man i mindretall som norsk. Det er en helt annen kultur som jeg ikke liker og som er fremmed for meg, i mitt eget land. Innpåslitne tiggere og slossing og uroligheter i alle offentlighet midt på dagen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjenger med innvandrergutter som ikke lar en være i fred. Følelsen av å være i en annet land. Enkelte steder i byen og til enkelte tidspunkt er man i mindretall som norsk. Det er en helt annen kultur som jeg ikke liker og som er fremmed for meg, i mitt eget land. Innpåslitne tiggere og slossing og uroligheter i alle offentlighet midt på dagen.

Slik jeg følte det også da jeg var i Oslo... Synes ikke det var noe hyggelig i det hele tatt. Det er altfor mye knivstikkinger og det er jo greit at folk snakker flere språk, men det virker som de ikke bryr seg om å lære norsk engang 😕 Oslo har veldig lite med Norge å gjøre... Det er som en annen internasjonal storby i Europa... Ikke noe unikt.. Ser helt likt ut.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det, men tyrkere er likevel ikke sett på som europeere, eller hvite for den saks skyld. 

Hvis tyrkere fra Tyrkia ikke er sett på som hvite, hva er de da sett på som?

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer den dagen etnisk norske blir en minoritet i landet sitt? Hvilken politikk vil de som ikke er etnisk norske stemme for? (Snakker ikke om norsk nasjonalitet, det er noe annet)

I en slik situasjon vil selvfølgelig muslimer bruke det norske demokratiet til å forsøke å innføre muslimske lover. Det har de selvfølgelig full rett til. Altså et flertall på Stortinget kan innføre lover som er tilpasset Islam. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det, men tyrkere er likevel ikke sett på som europeere, eller hvite for den saks skyld. 

Det er ikke bare i Norge dette skjer, det skjer over hele Vesten. Over hele Europa og spesielt i USA. 
Det er bare å se på noe så enkelt som frasen "It's OK to be White". Det blir sett på som rasistisk og et tegn på hvit overlegenhet. I realiteten er det jo ikke det, for alle andre kan si akkurat det samme, men det er altså bare problematisk å være hvit.

Vesten må stå sammen dersom vi skal ha noe å kalle vårt om 50-100 år.

SV ønsker å få lovfestet en handlingsplan mot Islamhat, som England allerede har innført . Jeg tror vi vil få slike lover snart. I dag kan maktpersoner som lever av statsstøtte bruke ressurser på å skremme bort annonsører fra islamkritisk alternativmedia i Norge.  Dette personer som ønsker å innskrenke ytringsfriheten. Alt tyder på at ingen kommer til å stå sammen av redsel for å miste jobben eller bli utsatt for andre sanksjoner. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Klossmajor skrev:

Eurasiske. Blanding av europeisk og asiatisk.
Noen så klart er hvite, noen ser hvite ut, men det er ikke det jeg først og fremst tenker på når jeg hører ordet tyrker. Akkurat som jeg ikke tenker på de som ser ut som Grace Bullen når noen sier nordmann. 

Skrevet
21 minutter siden, Klossmajor skrev:

Orientalske. Tyrkerne har jo også tatt store deler av Europa under det osmanske rike å prøvd å innføre Islam. Det funka faktisk i Bosnia og Kosovo. Jeg kan godt forstå at Ungarere er skeptiske til muslimer basert på sin historie. Erdogan påpeker jo også gang på gang at han hater Europa. Jeg har selv vært i Istanbul. Det minnet ikke om Europa. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...