Gå til innhold

Ferdig vegetarmat i butikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er helt greie, men liker den som heter vegetarburger i samme merke bedre. 

Anonymkode: a056f...0d2

Gjest #Rasshøl
Skrevet

Har ikke smakt de, jeg pleier å lage hjemmelagde. 

Tomatpuré? Håper du blander den pureen med hakka tomater, oliven olje, urter, løk, salt, pepper, balsamico  og hvitløk. Og et dryss parmesan over. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er helt greie, men liker den som heter vegetarburger i samme merke bedre. 

Anonymkode: a056f...0d2

Ok, takk for svar. Hvordan syns du de smaker? :) Vet jeg bare kan smake selv i morgen haha, men er nysgjerrig på hva jeg kan forvente. Litt redd for å ha høye forvetninger og så ikke like de! 

24 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Har ikke smakt de, jeg pleier å lage hjemmelagde. 

Tomatpuré? Håper du blander den pureen med hakka tomater, oliven olje, urter, løk, salt, pepper, balsamico  og hvitløk. Og et dryss parmesan over. 

Hvorfor i huleste svarer du i tråden da??? Er et lekeforum her om man vil skrive bare for å skrive. 

Anonymkode: 4b9ed...0a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å begrense kjøttinntaket mitt, og kjøpte i dag disse bollene: http://www.frielefoods.no/merkevarer/46/vivera/206/vegetarboller

Noen som har prøvd de? Smaker de godt? :) Tenkte å steke dem i morgen og ha pasta med tomatpurè til. 

Vil mye heller anbefale falafler :)

Anonymkode: 1cb06...2fc

Gjest #Rasshøl
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i huleste svarer du i tråden da??? Er et lekeforum her om man vil skrive bare for å skrive. 

Fordi jeg foretrekker å lage mat fra bunnen. Det smaker garantert mye bedre, og så veit man eksakt hva maten inneholder. 

Skrevet

Syns de er grusomme, spiser heller VGTR bollene til tine :) 

Skrevet
4 minutter siden, #Sunrise skrev:

Syns de er grusomme, spiser heller VGTR bollene til tine :) 

Ja, de er gode! Må bare ikke steke de for hardt, for da blir de seige som helvete fikk jeg erfare 😬

AnonymBruker
Skrevet

Synes også VGTR bollene til Tine er gode, spiste de i dag faktisk. Men opplevde første gangen å steke de for lenge så da ble de seige. Mye smak i de. Og jeg er ikke vegetarianer heller. 

Anonymkode: 20caa...d93

Skrevet

VGTR bollene er supergode! Har noen av dere prøvd burgeren eller deigen, er de også bra? 

Skrevet
Akkurat nå, Meadow skrev:

VGTR bollene er supergode! Har noen av dere prøvd burgeren eller deigen, er de også bra? 

burgerene er nydelige. Deigen har jeg bare prøvd i taco, men det passer helt supert til det. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, #Sunrise skrev:

burgerene er nydelige. Deigen har jeg bare prøvd i taco, men det passer helt supert til det. 

Så bra, da skal jeg prøve begge deler. De er bare litt vanskelig å finne, ofte utsolgt. Men det er jo et bra tegn også, mange som liker den serien 😊

(Beklager avsporing)

Skrevet

Anbefaler å sjekke ut vegetardag på coop , der har de veldig mye digg mat

• Liker 1
Skrevet

Ser på ingrediensene at de inneholder HØNSEEGGPROTEIN ... Det høres ikke veldig vegetar.ut...?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Lill3My said:

Ser på ingrediensene at de inneholder HØNSEEGGPROTEIN ... Det høres ikke veldig vegetar.ut...?

Vegetarianere spiser egg 

Anonymkode: c6154...057

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Lill3My skrev:

Det høres helt vegetar ut, men ikke vegansk. 

Anonymkode: fa61f...c8b

• Liker 3
Skrevet

Vegetardeigene på både kiwi og rema smaker høgg.  En utrolig ekkel bismak.  

Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Vegetardeigene på både kiwi og rema smaker høgg.  En utrolig ekkel bismak.  

Inneholder de soya kanskje? En smak jeg misliker, ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...