AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Jeg var så uheldig at Google-bilen kom forbi meg da jeg gikk utenfor det lokale kebabrestauranten før idag. Jeg så ned i bakken med en gang jeg så den, men er nervøs for at jeg plutselig er med på kartet! Jeg kom jo rett fra jobb. Jeg var usminket, håret så ikke ut etter en lang dag på jobb, og jeg hadde arbeidsklær på! Jeg har ikke lyst på være med på Street View. Sladder de mennesker? Anonymkode: 3b03b...8d8
ajarRun Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Kan anbefale denne teknikken hvis du går offentlig.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Ja, de sladder. Det kan du jo sjekke selv? Anonymkode: 45078...f25
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, de sladder. Det kan du jo sjekke selv? Anonymkode: 45078...f25 Ja, men jeg så bilen i dag, så de vil jo ikke ligge ut bildene på en stund. Anonymkode: 3b03b...8d8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg så bilen i dag, så de vil jo ikke ligge ut bildene på en stund. Anonymkode: 3b03b...8d8 AB'en du svarer mener vel ikke at du skal sjekke bildene av deg selv, men rett og slett gå inn på Google og se om du finner noen gjenkjennelige personer. Ikke? Da sladder de, og du trenger ikke bekymre deg. (Tror nok Google hadde fått problemer ganske kjapt om de hadde for vane å legge ut gjenkjennelige bilder av folk.) Anonymkode: bdb2a...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå