AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Bestilte flybillett til utland kunn 1 vei da jeg flytter nedover, men ser nå at datoen ikke går pga en situasjon og får ikke opp at jeg kan endre fly på norwegian?? Må jeg kjøpe en helt ny billett? Veldig surt å betale 2 biletter😫, noen som vet hvordan Norwegian er på dette? Anonymkode: 8673d...aca
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Det finnes vel 2 eller 3 nivå av billetter. De billigste får du ikke refundert, men de koster nesten halvparten av fullpris som du kan endre på. Anonymkode: d812c...d0c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Tror de billigste billettene også lar seg endre, mot et (ganske stort) gebyr. Min søster gjorde det iallefall, tror det var 400 kroner eller noe. Så sjekk prisen på nye billetter før du hører. Ta kontakt med Norwegian så får du vite det helt sikkert. Anonymkode: cbb6d...16d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Og forresten, siden du har klart å lage et innlegg her på kvinneguiden hadde du kanskje klart å google selv? Første googletreff ga meg denne siden hos Norwegian... https://www.norwegian.no/booking/bestillingsinformasjon/regler-og-vilkar-for-vare-billettyper/alle-flyvninger-unntatt-langdistanseruter-lowfare/ Anonymkode: cbb6d...16d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå