Gl9 Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Hvordan kommer man i kontakt med en lånehai? (Full klar over at det kan være og dumt, og hva slags konsekvenser det følger med). Men trenger hjelp asap.
Million Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Aner ikke. Men trenger du penger til en svindyr rente, finnes det jo såkalte sms-lån eller hurtiglån overalt. Bare å google.
Gl9 Skrevet 27. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2019 Problemet er at jeg trenger men typ i dag... Og får ikke tatt opp slik lån..
Million Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 Jeg har hørt at til og med folk uten registrert inntekt får tatt opp sms-lån, så hvorfor ikke du også? Jeg er nesten der at jeg er i tvil om de "lånehaiene" som driver med sms-lån, bryr seg om betalingsanmerkninger overhodet.... men jeg vet ikke sikkert, da jeg aldri har prøvd å ta den typen lån. Bare inntrykket jeg har etter å ha sett alle episodene av Luksusfellen, både norske og svenske varianten.
ajarRun Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 6 minutter siden, Million skrev: Jeg har hørt at til og med folk uten registrert inntekt får tatt opp sms-lån, så hvorfor ikke du også? Jeg er nesten der at jeg er i tvil om de "lånehaiene" som driver med sms-lån, bryr seg om betalingsanmerkninger overhodet.... men jeg vet ikke sikkert, da jeg aldri har prøvd å ta den typen lån. Bare inntrykket jeg har etter å ha sett alle episodene av Luksusfellen, både norske og svenske varianten. Vanskelig å få 700k i SMS lån uten at det vises på gjeldsregisteret.
Million Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 49 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Vanskelig å få 700k i SMS lån uten at det vises på gjeldsregisteret. Har ts sagt at hun/han trenger 700 000?
ajarRun Skrevet 27. juni 2019 #7 Skrevet 27. juni 2019 22 minutter siden, Million skrev: Har ts sagt at hun/han trenger 700 000? Ingen bruker lånehai for en femtilapp.
ajarRun Skrevet 27. juni 2019 #9 Skrevet 27. juni 2019 3 minutter siden, Gl9 skrev: Trenger 40.000kr.. Bare ta det på kredittkortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå