Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kommer man i kontakt med en lånehai? (Full klar over at det kan være og dumt, og hva slags konsekvenser det følger med). Men trenger hjelp asap. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Men trenger du penger til en svindyr rente, finnes det jo såkalte sms-lån eller hurtiglån overalt. Bare å google.

Skrevet

Problemet er at jeg trenger men typ i dag... Og får ikke tatt opp slik lån.. 

Skrevet

Jeg har hørt at til og med folk uten registrert inntekt får tatt opp sms-lån, så hvorfor ikke du også? Jeg er nesten der at jeg er i tvil om de "lånehaiene" som driver med sms-lån, bryr seg om betalingsanmerkninger overhodet.... men jeg vet ikke sikkert, da jeg aldri har prøvd å ta den typen lån. Bare inntrykket jeg har etter å ha sett alle episodene av Luksusfellen, både norske og svenske varianten.

Skrevet
6 minutter siden, Million skrev:

Jeg har hørt at til og med folk uten registrert inntekt får tatt opp sms-lån, så hvorfor ikke du også? Jeg er nesten der at jeg er i tvil om de "lånehaiene" som driver med sms-lån, bryr seg om betalingsanmerkninger overhodet.... men jeg vet ikke sikkert, da jeg aldri har prøvd å ta den typen lån. Bare inntrykket jeg har etter å ha sett alle episodene av Luksusfellen, både norske og svenske varianten.

Vanskelig å få 700k i SMS lån uten at det vises på gjeldsregisteret.

Skrevet
49 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Vanskelig å få 700k i SMS lån uten at det vises på gjeldsregisteret.

Har ts sagt at hun/han trenger 700 000?

Skrevet
22 minutter siden, Million skrev:

Har ts sagt at hun/han trenger 700 000?

Ingen bruker lånehai for en femtilapp.

Skrevet
3 minutter siden, Gl9 skrev:

Trenger 40.000kr..

Bare ta det på kredittkortet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...