AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Etter å ha lest en haug med tråder og spalter om hvordan man skal kle seg og hva som passer til ditt og datt, for guds skyld ikke bruk beige veske til beige sko og sort kjole osv, så ville jeg starte min egen tråd hvor jeg skal fortelle deg hva du skal ha på deg: Akkurat det du vil kle på deg, det skal du kunne kle på deg. Jeg eier ca 2 dressbukser, 2 jeans og 3 hyller med taits. Jeg bruker aldri de som ikke går under nevnelsen taits. I like to be comfy. Jeg føler at beina mine bare gradvis kveles i ett par litt for trange jeans- Så sitter de her da, frøknene som tenker at jeg ikke eier skam og bruker føkkings leggings som bukser! Litt skam har jeg, bittelitt, jeg bruker alltid en singlet som er lang nok til å dekke baken på disse gjennomsikte buksene. Leggings er tidenes oppfinnelse, for meg. Anonymkode: 933f0...6cc 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Du må bruke tightsene med bhtopp hvis du vil det. Er så lei av "reglene" om hvordan man skal kle seg! Er det ikke meninga at man skal ha forskjellig stil? Anonymkode: 42bba...d23 3
Rowan Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 Takk for denne tråden! Jeg er så lei av en million tråder med "er dette innafor?" og stiller meg helhjertet bak dette budskapet. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 Jeg bruker kun jeans når jeg skal på noe spesielt som på restaurant eller på byen eller noe sånt. Ellers bruker jeg friluftsbukser. Folk sier det ser ut som jeg skal på fjelltur hele tiden. Haha. Anonymkode: 739b7...cf5 1
barbent Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest en haug med tråder og spalter om hvordan man skal kle seg og hva som passer til ditt og datt, for guds skyld ikke bruk beige veske til beige sko og sort kjole osv, så ville jeg starte min egen tråd hvor jeg skal fortelle deg hva du skal ha på deg: Akkurat det du vil kle på deg, det skal du kunne kle på deg. Jeg eier ca 2 dressbukser, 2 jeans og 3 hyller med taits. Jeg bruker aldri de som ikke går under nevnelsen taits. I like to be comfy. Jeg føler at beina mine bare gradvis kveles i ett par litt for trange jeans- Så sitter de her da, frøknene som tenker at jeg ikke eier skam og bruker føkkings leggings som bukser! Litt skam har jeg, bittelitt, jeg bruker alltid en singlet som er lang nok til å dekke baken på disse gjennomsikte buksene. Leggings er tidenes oppfinnelse, for meg. Anonymkode: 933f0...6cc taits ? 2
Nerine_ Skrevet 27. juni 2019 #7 Skrevet 27. juni 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest en haug med tråder og spalter om hvordan man skal kle seg og hva som passer til ditt og datt, for guds skyld ikke bruk beige veske til beige sko og sort kjole osv, så ville jeg starte min egen tråd hvor jeg skal fortelle deg hva du skal ha på deg: Akkurat det du vil kle på deg, det skal du kunne kle på deg. Jeg eier ca 2 dressbukser, 2 jeans og 3 hyller med taits. Jeg bruker aldri de som ikke går under nevnelsen taits. I like to be comfy. Jeg føler at beina mine bare gradvis kveles i ett par litt for trange jeans- Så sitter de her da, frøknene som tenker at jeg ikke eier skam og bruker føkkings leggings som bukser! Litt skam har jeg, bittelitt, jeg bruker alltid en singlet som er lang nok til å dekke baken på disse gjennomsikte buksene. Leggings er tidenes oppfinnelse, for meg. Anonymkode: 933f0...6cc Mange som liker å pynte seg, finner slik tråder og artikler interessante. Alle vet at de kan ta på seg akkurat hva de vil, om de har lyst. Men mange av oss liker å se greie ut🙂
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #8 Skrevet 27. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest en haug med tråder og spalter om hvordan man skal kle seg og hva som passer til ditt og datt, for guds skyld ikke bruk beige veske til beige sko og sort kjole osv, så ville jeg starte min egen tråd hvor jeg skal fortelle deg hva du skal ha på deg: Akkurat det du vil kle på deg, det skal du kunne kle på deg. Jeg eier ca 2 dressbukser, 2 jeans og 3 hyller med taits. Jeg bruker aldri de som ikke går under nevnelsen taits. I like to be comfy. Jeg føler at beina mine bare gradvis kveles i ett par litt for trange jeans- Så sitter de her da, frøknene som tenker at jeg ikke eier skam og bruker føkkings leggings som bukser! Litt skam har jeg, bittelitt, jeg bruker alltid en singlet som er lang nok til å dekke baken på disse gjennomsikte buksene. Leggings er tidenes oppfinnelse, for meg. Anonymkode: 933f0...6cc Ja det er da bare å gå med hva man vil. Også får folk bare glane på deg og tenke sitt. Anonymkode: 8e371...937 1
vintage Skrevet 27. juni 2019 #9 Skrevet 27. juni 2019 Befriende tråd 👍🏻 Får ofte litt vondt av kvinner som må opprette tråder om hva som er «innafor» og om de kan gå i joggebukse på butikken, hvordan den og den aldersgruppen skal kle seg etc. Leste en tråd om ei jente som hadde fylt 20, så nå måtte hun kle seg voksent, men var helt grønn på hva damer på hennes alder skulle bruke. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå