Charmina Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Hei Har noen kakeoppskrifter som det skal være :klø: puffet hvete, ristet oppi deigen :klø: Det ser på bildet litt lysebrunt ut, og er tydelig litt sånn sprøtt inni! Noen som vet hvor jeg får tak i dette??
Gjest Bhsiltsk Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Jeg ville tolket det dithen at jeg skulle riste puffet ris. Har aldri sett at de selger det, hvertfall. Man rister vel puffet ris som man rister mandler og pinjekjerner og sånt? Inn i ovnen på 200 grader i 8 - 12 minutter? Midt i ovnen?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Puffet hvete finner du i frokostblanding-hyllen Antar de skal ristes etterpå.. Overskriten din liknet nesten på et moderne dikt Puffet hvete ristet hjelp
Charmina Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2005 Takk for svar Det står ikke noe i kakeboken om hvordan man rister hveten iallefall, og på bildet ser den helt klart ikke ut som puffet ris som man finner i hyllene - merkelig :klø: Får prøve i ovnen og se om de blir ristet
Angelizer Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Hei Har noen kakeoppskrifter som det skal være :klø: puffet hvete, ristet oppi deigen :klø: Det ser på bildet litt lysebrunt ut, og er tydelig litt sånn sprøtt inni! Noen som vet hvor jeg får tak i dette?? På Rema 1000 har de puffet hvete. Står ved siden av puffet ris. Regner med det er det du skal bruke...
Gjest LoisLane Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 Puffet hvete er da ristet? Den har i alle fall en litt brent type smak. Jeg hadde tatt sjansen på å bruke den som den var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå