Gå til innhold

Mannfolk-antrekk og farge på skjorte

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min har litt lyst å ha svart dress i bryllupet, men kvit skjorte under, men vil den kvite skjorta krasje med kjolen min, som er ganskje mykje mørkare?

Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje likegreit at han har helt hvit skjorte enn å prøve å finne en skjorte i samme farge som sikkert bare nesten vil passe.

Skrevet

Mannen min hadde svart dress og hvit skjorte, og vi synes det var veldig stilig til min kjole som var ivory-farget. Var inne på tanken om skjorte i samme farge som kjolen, men når vi prøvde det var det ikke på langt nær så fint. Men det kan jo ha med at min kjære ikke kledde ivory opp mot ansiktet kanskje. Eller rett og slett at det er stiligst med kritthvit skjorte i en svart dress!

Du kan jo forresten se bilder av oss i albumet, og bedømme selv.

Skrevet

når vi kikka på tøy til han fikk vi "streng" beskjed om at så lenge min kjole ikke var 100% hvit (min er ivory) så skulle skjorta hans heller ikke være det. Det ville få min kjole til å se "skitten" ut sa mannen i butikken. Så min kjære endte opp med en "ivoryskjorte" og er godt fornøyd med det :-)

Gjest gjest1
Skrevet
når vi kikka på tøy til han fikk vi "streng" beskjed om at så lenge min kjole ikke var 100% hvit (min er ivory) så skulle skjorta hans heller ikke være det. Det ville få min kjole til å se "skitten" ut sa mannen i butikken. Så min kjære endte opp med en "ivoryskjorte" og er godt fornøyd med det :-)

Hmm... Eg syns i grunnen kvit skjorte er det finaste då.. Men kjolen min er ganske mørk, understoffet skal vere neste mocca-farga, overstoffet er noko mørkare enn champagne... Hmmm.. Går det an å få tak i skjorte i slik farge då? Er jo ikkje noe gøy å se skitten ut......

Kor mykje kostar slike "vanlege" svarte dressar, forresten?

*springe inn i albumet og sjå bilde av aprilbrud*

Gjest gjest1
Skrevet
Mannen min hadde svart dress og hvit skjorte, og vi synes det var veldig stilig til min kjole som var ivory-farget. Var inne på tanken om skjorte i samme farge som kjolen, men når vi prøvde det var det ikke på langt nær så fint. Men det kan jo ha med at min kjære ikke kledde ivory opp mot ansiktet kanskje. Eller rett og slett at det er stiligst med kritthvit skjorte i en svart dress!  

Du kan jo forresten se bilder av oss i albumet, og bedømme selv.

Det såg jo veldig flott ut det då!!!! Men kjolen min er jo eeenda mørkare... Hmm... Vil det forresten passe med svart dress til den kjolen eg skal ha?

Gjest Principessa
Skrevet

er det smokingskjorte man har til sjakett mon tro?? :klø:

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikkje peiling... :ler: Åssen det?

Du får spørre Aewlyn! :evil:

Gjest Principessa
Skrevet

Har ikkje peiling... :ler: Åssen det?

Du får spørre Aewlyn! :evil:

lurer fordi jeg mener noen har sagt det...og det er jo litt viktig å få med seg mtp at mannen skal ha sjakett..

Gjest gjest1
Skrevet

Fann dette på denne nettsida

"Skjorte: Hvit festskjorte"

Kva no enn det betyr..

Skrevet

Ja,tror det. Ser helt lik ut ihvertfall.

Skrevet

Jeg er sikker på at det blir kjempeflott med sort dress og hvit skjorte til kjolen din. Det at kontrasten mellom kjolen din og skjoten hans blir enda større, gjør det bare enda safere.

Og sort dress er perfekt til stilen på kjolen din! Kunne ikke vært noe annet tror jeg, siden kjolen er såpass røff og typete. Rembo-kjolene er jo nydelige, så om din blir i den stilen, blir den garantert kjempefin! Blir så fine så :)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg er sikker på at det blir kjempeflott med sort dress og hvit skjorte til kjolen din. Det at kontrasten mellom kjolen din og skjoten hans blir enda større, gjør det bare enda safere.  

Og sort dress er perfekt til stilen på kjolen din! Kunne ikke vært noe annet tror jeg, siden kjolen er såpass røff og typete. Rembo-kjolene er jo nydelige, så om din blir i den stilen, blir den garantert kjempefin! Blir så fine så  :)

Åh, så kjekt det er med slike tilbake-meldingar!!!! :) Supert! Då trur eg verkeleg vi går for svart dress med kvit skjorte! ;)

Skrevet

Og sort dress er perfekt til stilen på kjolen din! Kunne ikke vært noe annet tror jeg, siden kjolen er såpass røff og typete. Rembo-kjolene er jo nydelige, så om din blir i den stilen, blir den garantert kjempefin! Blir så fine så  :)

Enig med deg, Aprilbrud.

Gjest gjest1
Skrevet

Enig med deg, Aprilbrud.

Snille dokke er då!! ;) (no gledar eg meg ENDA meir til å bruke kjolen min!!!!)

Skrevet

Jeg synes en bør la mannen ha på det han selv ønsker, i stedet for å "tvinge" på ham f.eks en skjorte som matcher kjolen bedre, osv... (ikke at jeg sier at noen av dere gjør det, men jeg har sett at det skjer også)

Jeg tror det er mye som skal til før det blir krasj med fargene mellom mannens antrekk og kvinnens kjole.

To personer som får gifte seg i det de selv ønsker kan da vel ikke bli krasj (i de fleste tilfeller) :wink:

Når en får bruke det en selv ønsker og føler seg vel i, så blir utstrålingen til personen den dagen mye finere (synes jeg)

Selv hadde jeg østersfarget kjole, og mannen hadde hvit skjorte under grå/svart sjakett.

Synes vi ble ganske så fine jeg

Skrevet

Jeg tror og at helt hvit skjorte blir finest til kjolen din og hans mørke dress. Hvir skjorte til mørk dress er definitivt det beste synes jeg, og er enig i at det vil bli en fin kontrast til din kjole. Dere blir helt sikkert veldig fine!!!! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Min mann hadde skjorte i nøyaktig samme farge som kjolen min. Det er fordelen når du kjøper kjole og skjorte på samme sted....... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Min mann hadde skjorte i nøyaktig samme farge som kjolen min. Det er fordelen når du kjøper kjole og skjorte på samme sted....... :wink:

Men kjolen min fins jo berre i hodet mitt, derfor må eg få den sydd! ;) Men trur det blir knall-fint med kvit skjorte eg, mannen min syns også det, så då er det jo greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...