Gå til innhold

Er redd for at jeg allerede begynner å bli kjerring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare 26 år, men begynner å tenke at jeg vil kle meg veldig voksent (bluser og skjørt f.eks)

Liker å se på pene hager, og vurderer å ta opp strikking... Er redd for at jeg skal begynne å bli kjerringaktig allerede nå liksom. Er det noe galt med det? Virker som nesten det blir brukt som et skjellsord... men kanskje jeg vil være sånn? hvorfor blir det sett ned på?

Anonymkode: 2b742...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, er vel rarere om du kler deg i fjortisklær. Og fortsatt har flatfylla som største happening i livet. 

Ingenting galt med dine interesser, dessuten har strikking blitt trendy. Kos deg med å være deg selv og drit i hva andre synes. Tenker de negativt er det neppe mennesker du trenger i livet ditt uansett. 

• Liker 4
Skrevet

Strikking er ikke "kjærring". Strikking er moderne i dag. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Både interesse for hage og håndarbeid er da veldig i vinden, så du er i hvert fall ikke den eneste unge som driver med det! I hagelaget her jeg bor er det nesten bare yngre folk som er med! Og "alle" strikker jo, så tror ikke at så mange ser ned på det?! Synes heller ikke at bluser og skjørt høres for voksent ut for en i midten av 20-åra. Mange jeg kjenner går kledd slik, uten at jeg tenker at de er kjerringer av den grunn! 

Så ikke tenk på det! Kle deg slik du vil og ha de interessene som gir deg glede! 

Anonymkode: cfa29...06b

• Liker 2
Skrevet

Glemte å føye til at det er sjeldent klesstil eller hobby folk synes er kjerring. Er heller personligheten. Dømmende, klagete og sladrete damer er kjerring. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med håndarbeid da jeg var 16, så da må jeg ha vært kjerring i mange år allerede ihvertfall. Har veldig mange venner som også interesserer seg for det i 20-åra. 

Anonymkode: 0c4f3...766

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mona123 skrev:

Glemte å føye til at det er sjeldent klesstil eller hobby folk synes er kjerring. Er heller personligheten. Dømmende, klagete og sladrete damer er kjerring. 

Ja, du har kanskje rett i at de ikke er hobbyene men væremåten folk mener når de sier det..

- TS

Anonymkode: 2b742...45d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke har hjemmepermanent og knappforkle, så er du nok ikke kjerring.....

Anonymkode: 53569...2f7

• Liker 1
Skrevet

Der jeg kommer fra er kjærring et positivt begrep: "Henne jeg har kjær". 

Hvorfor må alle dere i sørnorge dra ned et så fint ord? 

• Liker 2
Gjest xfs367
Skrevet

Hva med manneklippen da? Har du gått til anskaffelse av manneklipp?

AnonymBruker
Skrevet

Du høres mer Normcore ut enn kjerring. Strikking og andre retroaktiviteter er veldig poppis blant hipstere.

Men drit i teite merkelapper: Gjør, og gå med, det du liker.

Anonymkode: 72dd9...188

• Liker 1
Skrevet

Er man kjerring er man hele pakka, klær, hår, sko, sminke, stil, væremåte, latter, fritidaktiviteter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt gammelkonesyndrom hele livet.Jeg elsker strikking, lesing, pusle i hagen og se på arkitektur. Dette har vært en del av meg siden jeg var i tenårene. Så alltid vært eldgammel inni. Begynnet nå å ta igjen min mentale alder😂 Men jeg kler meg ikke i skjorter, eller eier et plagg som trenger stryking. Man er da praktisk annlagt.

Anonymkode: 2fd1f...021

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...