AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Skal snart på ferie, og lurer på om jeg skal teste før ikm.. tror det blir tidenes skuffelse dersom jeg igjen får negativ, så jeg vil gjerne vite før ferien.. men fire dager før ikm, er det for tidlig? Men tidligtest? Erfaringer? Blir bare 10 dpo. Anonymkode: 28838...fe6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Jeg testet 3 dager før IKM av samme grunn som deg, skulle på ferie. Med en slik tidlig test. Den var negativ. Men mensen kom ikke på ferie, tror jeg tok en test da jeg var ca 2 dager forsinket. Da kom det en svak strek. Nå er streken 11 mnd gammel Med første testet jeg dagen for forventet mens og det var en knallsterk test. Der tenker jeg nesten den ville slått bra ut 4 dager før også. Så min erfaring er at selv om du tester negativt 4 dager før, så betyr det ikke at du ikke er gravid. Anonymkode: 39763...900 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 Ja det er litt tidlig å teste. Så du må ikke bli skuffet hvis den er negativ, den kan fortsatt bli positiv om noen dager. Jeg testet negativt 10 og 11 dpo med slik tidlig test. Testet igjen på morgen 12 dpo med slik sensitiv test og da var den svaaak positiv. På ikm dagen testet jeg med digital og den var positiv den å. Anonymkode: ba162...6ea 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 Tusen takk for svar❤️ Anonymkode: 28838...fe6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 13 minutter siden, BethD skrev: Testet positivt da jeg Det gjorde jeg sist graviditet.. så derfor er jeg litt pessimistisk nå som jeg testet negativt i dag 🙈 Anonymkode: 28838...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå