AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Del Skrevet 26. juni 2019 Hei! Jeg skal mest sannsynlig bo i fantoft studentboliger til høsten, blokk B. Er det noen som vet hvordan det er der? Vet høyblokken har blitt pusset opp, men hva med de andre blokkene? Noen som kan fortelle litt om hvordan det er å bo der? Anonymkode: bf183...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Del Skrevet 26. juni 2019 Jeg bodde der for ca 15 år siden, så vet ikke hvordan det er innvendig nå. Men ville styrt unna grunnet beliggenheten. Er så mye bedre å bo på Nygårdshøyden med gåavstand til det meste. På Fantoft blir du avhengig av buss. Anonymkode: ce60d...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Del Skrevet 26. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bodde der for ca 15 år siden, så vet ikke hvordan det er innvendig nå. Men ville styrt unna grunnet beliggenheten. Er så mye bedre å bo på Nygårdshøyden med gåavstand til det meste. På Fantoft blir du avhengig av buss. Anonymkode: ce60d...43e Det er jeg klar over, men heldigvis har jeg bybanen rett over gaten. Anonymkode: bf183...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #4 Del Skrevet 26. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg klar over, men heldigvis har jeg bybanen rett over gaten. Anonymkode: bf183...85d Ja, bybanen eksisterte ikke da jeg bodde der. Går den ofte? Hvor lang tid bruker den til sentrum? Anonymkode: ce60d...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Del Skrevet 26. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, bybanen eksisterte ikke da jeg bodde der. Går den ofte? Hvor lang tid bruker den til sentrum? Anonymkode: ce60d...43e Går litt under hvert 10. minutt tror jeg, og bruker ca 20 min til sentrum, så er ikke så ille. Anonymkode: bf183...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 26. juni 2019 #6 Del Skrevet 26. juni 2019 Fantoft hadde et dårlig rykte for 10-15 år siden. Det var stor overvekt av utenlandske studenter. Det var et knall miljø for utvekslingsstudentene selv om leilighetene var slitt og kjipe😂 Etter de pusset opp har Fantoft fått et betraktelig bedre rykte, det tar ikke lange tiden med bybanen til sentrum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 26. juni 2019 #7 Del Skrevet 26. juni 2019 Vet ikke mye om selve boligene etter de ble pusset opp. Men beliggenheten er bra med tanke på bybanen, og selve området. Trening senter SIB, og gode muligheter for jogging i nærområdet. Bybanen går hvert 5 minutt på dagen. Butikker og kaféer på området. Området er fremdeles under oppussing, så det blir enda bedre de nærmeste årene. Velkommen til Bergen!! 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #8 Del Skrevet 26. juni 2019 Tja, det hadde et mildt sagt dårlig rykte for 30 år siden. Vet ikke hvordan det er nå. Selv har jeg levd under alle slags kummerlige forhold som student, i bofelleskap og bittesmå kjellerleiligheter. Hva holder man ikke ut for en trygg fremtid? Anonymkode: 606c4...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #9 Del Skrevet 27. juni 2019 Tusen takk for gode svar! Slik jeg skjønte det var det et lite lotteri om hvem som fikk de nyoppussa leilighetene, så det blir spennende å se hva jeg endte opp med. Håper det ikke er like ille som de skrekkartikklene jeg kom over på nettet 😂 Anonymkode: bf183...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 27. juni 2019 #10 Del Skrevet 27. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, det hadde et mildt sagt dårlig rykte for 30 år siden. Vet ikke hvordan det er nå. Selv har jeg levd under alle slags kummerlige forhold som student, i bofelleskap og bittesmå kjellerleiligheter. Hva holder man ikke ut for en trygg fremtid? Anonymkode: 606c4...ab0 Bodde der for 30 år siden og storkoste meg. Masse morro på klubben, spennende mennesker å møte og masse gode erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #11 Del Skrevet 27. juni 2019 7 timer siden, Illuminatum skrev: Bodde der for 30 år siden og storkoste meg. Masse morro på klubben, spennende mennesker å møte og masse gode erfaringer. Hvordan var standarden innvendig? Anonymkode: bf183...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 27. juni 2019 #12 Del Skrevet 27. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var standarden innvendig? Anonymkode: bf183...85d Grei da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #13 Del Skrevet 28. juni 2019 På 26.6.2019 den 18.18, AnonymBruker skrev: Jeg bodde der for ca 15 år siden, så vet ikke hvordan det er innvendig nå. Men ville styrt unna grunnet beliggenheten. Er så mye bedre å bo på Nygårdshøyden med gåavstand til det meste. På Fantoft blir du avhengig av buss. Anonymkode: ce60d...43e Verden har gått fremover på 15. År. Nå går bybanen til fantoft. Stedet er bygget kraftig ut og mye er renovert. Alle kan ikke bo på Nygårdshøyden. Møllendal er også et godt alternativ. TS flere av lavblokkene er eller skal renoveres. Vet ikke hvor hun jeg kjenner bor i blokklandskapet, men hennes blokk står for tur med oppussing. Anonymkode: 03e6a...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #14 Del Skrevet 29. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Verden har gått fremover på 15. År. Nå går bybanen til fantoft. Stedet er bygget kraftig ut og mye er renovert. Alle kan ikke bo på Nygårdshøyden. Møllendal er også et godt alternativ. TS flere av lavblokkene er eller skal renoveres. Vet ikke hvor hun jeg kjenner bor i blokklandskapet, men hennes blokk står for tur med oppussing. Anonymkode: 03e6a...929 Det høres flott ut! Takk for svar Anonymkode: bf183...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå