Gå til innhold

En fin bluse og gå ut og ta en drink i?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter til jeg blir grønn i fjeset, men finner liksom ikke noe "fint". Aner egentlig ikke hva jeg skal se etter når jeg ser etter topper eller bluser som er fine og kan has på når man skal ut og treffe noen for en drink.

Eneste jeg vet er at jeg 

a) hater gult

b) hater dyreprint

Er det noen som har forslag til fine topper og bluser som kan enkelt bestilles på nett? Linker til noe fint du har sett eller selv har kjøpt?

Anonymkode: 8a9fb...52c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så tafatte folk er.. 

Anonymkode: e0080...c17

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så tafatte folk er.. 

Javel. Da vet vi at du synes det. Har du noe mere matnyttig å tilføre tråden? Ikke? Da trekker du deg rolig vekk herfra.

TS

Anonymkode: 8a9fb...52c

• Liker 4
Skrevet

Skal denne drinken nytes på plata eller Plaza? Det er umulig å gjette seg til hva som er passende antrekk uten å vite hvor du skal eller hvem du skal med........

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du vil ha hjelp fra totalt ukjente til å finne en bluse du kan ta en drink i? Bare DU vet hva du liker. Så i stedet for å sitte her å svare nei og tja til evnt forslag folk kommer med så foreslår jeg at du tar deg en tur på kjøpesenteret og finner dette plagget på egenhånd. Makan.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det en spesiell type bluse man tar drinker i? Kan du ikke bruke samme type bluse som du går på fest i eller på jobben i?

Anonymkode: 8172b...2a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en tur i butikkene og se hva du finner :rolleyes:

Anonymkode: 882cc...f44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine to favoritter er en svart blondetopp, og en hvit blondetopp 😛

Ellers blir det stort sett vanlig skjorte, og heller et fint smykke/armbånd/klokke/ørepynt, og mer sminke enn vanlig. Jeg er ganske casual av meg 😛

Anonymkode: 8e3aa...d97

AnonymBruker
Skrevet

Hva ser du etter?

Jason Wu. Silke. 250 EUR

JASON WU - Silk top

Sand. Silke m/stretch. ca 1400, kr.

Satin Stretch - Aveline - ICE ORCHID Satin Stretch - Aveline - LIGHT BLUE

Anonymkode: ef2dc...581

AnonymBruker
Skrevet

Bluser er Harry. Bare damer over 60 bruker bluser. Du kan jo kjøpe deg en rysjeblyse kanskje? Bare ikke dypp rysjen oppi drinken. 

Anonymkode: 65e82...e6e

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, FrodeF skrev:

Skal denne drinken nytes på plata eller Plaza? Det er umulig å gjette seg til hva som er passende antrekk uten å vite hvor du skal eller hvem du skal med........

😂

Anonymkode: b5a8e...ff6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det en spesiell type bluse man tar drinker i? Kan du ikke bruke samme type bluse som du går på fest i eller på jobben i?

Anonymkode: 8172b...2a3

😄

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ha hjelp fra totalt ukjente til å finne en bluse du kan ta en drink i? Bare DU vet hva du liker. Så i stedet for å sitte her å svare nei og tja til evnt forslag folk kommer med så foreslår jeg at du tar deg en tur på kjøpesenteret og finner dette plagget på egenhånd. Makan.. 

😅

Denne tråden ga meg flere latterkramper...!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker et glass å ta drinken i, å ta den i blusen blir bare søl :P

Anonymkode: 4841b...b43

• Liker 1
Skrevet

Er det en type drinkbluse? Er du 20 eller 60 år? Er du slank eller feit? Liker du korte eller lange ermer? 

Gå i butikken og se om du finner noe du liker og som kler deg.

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å tipse når jeg ikke vet hvordan stilen din er ellers, men her er noen bluser og topper som jeg liker 

https://www.miinto.no/p-4785426-gronn-katrin-uri-anitbes-float-bluse/Grønn?gclid=CjwKCAjwr8zoBRA0EiwANmvpYLqlAF6rw_wdIxzuKGWF_n47qpTsFOiDoeQeQDp9UXSlcvg__-_UghoCunoQAvD_BwE

https://www.miinto.no/p-969242-vintage-short-sleeved-bluse

Anbefaler deg også å laste ned appen Tise, mye fine brukte klær. Bra for miljøet og bra for lommeboka :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...