AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Vi har nettopp pusset opp soverommet, ordnet slette vegger og malt. Nå skal vi kjøpe nattbord, og jeg ønsker meg aller helst et minimalistisk vegghengt nattbord. Finnes det noe måte å henge opp disse på uten å skru hull i vegg? Vi skal selge leiligheten om 1-2 år så hadde det ikke vært for det hadde vi bare skrudd de opp på vanlig måte. Anonymkode: c6a50...ac6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Vegghengt nattbord må nødvendigvis henge på veggen. Et alternativ er dobbeltsidig tape, men da hadde jeg ikke turt å bruke nattbordet til annet enn snytepapir, så jeg vet ikke om det er et praktisk alternativ. Antar du ikke vil feks stable bøker eller ha en kasse under som nattbordet kan stå på? Når det er sagt: Jeg hadde laga hull i veggen. Vi har nettopp solgt leiligheten vår og her er det knapt et eneste hull i veggene fordi vi har tenkt «det må se fint ut til vi skal selge igjen» – men det er jo innmari kjedelig å leve sånn. Så når vi flytter, kommer jeg til å skru og hamre opp både bilder og hyller, så får vi heller tette hullene og male før vi selger igjen. Anonymkode: 55baa...3ad
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Henge fra taklist? Ellers er kun magi en mulighet... Anonymkode: 3f98f...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå