AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Når regner man dette fra egentlig? Når jeg får mensen er det gjerne 2 dager med kun brun utflod/ utflod med litt blod i og svake mensmurringer. Så får jeg sterkere mensmurringer og jeg blør skikkelig. Det er demne dagen jeg regner første dag i menstruasjonen min. Men, stemmer dette? Eller er det fra jeg får brun utflod? En gang hadde jeg så mye at jeg puttet inn en tampong, men neste dag var det ikke mer før jeg neste dag igjen fikk skikkelig mensen. Så når skal jeg regne 1 dag i syklusen fra egentlig? Er den lille blødningen 1 dag? Anonymkode: 6d016...877
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Dette lurer jeg og på! Jeg registrerer i Flo, og ved forrige mens noterte jeg mellomblødning først. Dagen etter fikk jeg ordentlig blødning så da registrerte jeg dag 1, men vet ikke om det er riktig.. Anonymkode: a00a7...5cf
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg og på! Jeg registrerer i Flo, og ved forrige mens noterte jeg mellomblødning først. Dagen etter fikk jeg ordentlig blødning så da registrerte jeg dag 1, men vet ikke om det er riktig.. Anonymkode: a00a7...5cf Samme her! Registrerer der jeg også. TS Anonymkode: 6d016...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå