Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg ikke ha mer enn livsopphold stående på konto når jeg har lønnstrekk og flere saker på tur inn som må "undersøkes"? 

Anonymkode: 3359f...0ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet om man kan ha exempelvis 10tusen stående på sparekonto for eventuelle uforutsette ting som ny vaskemaskin,  tannlege eller lignende? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei,  alle penger skal gå til å gjeld. De holder deg under overvåkning og vil trekke deg til du kun sitter igjen med livsopphold og til husleie, strøm. Har du råd til å spare da har du råd til å betale ned gjelda de å! 

Anonymkode: d3330...3b8

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som vet om man kan ha exempelvis 10tusen stående på sparekonto for eventuelle uforutsette ting som ny vaskemaskin,  tannlege eller lignende? 

Ta det ut kontant. Eller spør namsmannen. 

Anonymkode: 2757f...f2f

AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2019 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Kan jeg ikke ha mer enn livsopphold stående på konto når jeg har lønnstrekk og flere saker på tur inn som må "undersøkes"? 

Hva skal du spare for når du har lønnstrekk? Få bort lønnstrekket, så kan du spare. Det kalles fornuftig økonomi.

Anonymkode: d79e3...dfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lønnstrekket settes til et fast beløp, gjør det ikke? Eventuelt hele lønna med unntak av det som skal gå til livsopphold. Resten disponerer du fritt, selv om de står på konto. Ingen kan trekke noe direkte fra kontoen din, tror jeg.

Anonymkode: 0e6e7...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...