AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Vet ikke om jeg poster riktig her. Men etter studiene og jobben. Så har jeg ferie nå. Det har vært et grovt år spesielt på j(obben som jeg har slutta i nå.) Jeg reiser neste uke, men har en del av ting og tang som jeg må ordne før da. Hverdag nå. Legger opp en plan tenker våkne kl 08 skal dit og dat osv. Men våkner ikke før 13 eller 14. Og dermed så er halv dagen gått. Dette opplever jeg bare når jeg er her hjemme. Er jeg alene på dette het eller er det vanlig? Anonymkode: 0cbb7...18c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Hva med å ha på en alarm eller ti? Anonymkode: 9bb47...a35
SPOCA Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Jada, jeg kan fint sove til 12-13-14 hvis jeg veldig sliten og trøtt. Jeg tenker som så at kroppen tydeligvis trenger det. For meg går det seg til etter et par dager. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Skrevet 26. juni 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ha på en alarm eller ti? Anonymkode: 9bb47...a35 Setter opp 2 alarmer. Hjelper lite. Anonymkode: 0cbb7...18c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 Ja, dessverre men nå studerer jeg ikke... Jeg sliter bare med å våkne generelt. Klarer bare å ''halvvåkne'' også er jeg ikke helt sikker på meg jeg er våken eller ikke Anonymkode: 3b885...ab4
Million Skrevet 26. juni 2019 #7 Skrevet 26. juni 2019 (endret) Hvor lenge jeg sover, avhenger helt av når jeg legger meg. Jeg bruker å våkne av meg selv 8 til 9 timer etter at jeg sovnet. Det er kroppen innstilt på. Sjelden jeg sover lenger enn det antallet timer. Som regel sover jeg i så fall kortere. Imidlertid var jeg en real sovemaskin som yngre og kunne sove bort hele dagene. Det var null problem. Husker venninner ble så frustrerte over meg, fordi jeg sov så lenge, og de gikk og ventet på at jeg skulle stå opp. De pleide å sjekke gardinene på rommet mitt. Var de trukket for, sov jeg. Var de åpnet, hadde jeg stått opp og da var det fritt frem å komme og ringe på Senere, som i tjueårene, sov jeg halve dagen fordi jeg var ute og festet halve natta på fylla og ikke la meg kanskje før i tre-fire tiden på natten. På den alderen var det ikke noe problem å sove 12 timer i strekk. Endret 26. juni 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 Nyt det mens du kan. Hilsen 3 barnsmor. Anonymkode: 89179...cb0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå