Gå til innhold

Hvilke koner har de menn som går på strippeklubb, horehus ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det slår meg at i mitt forrige ekteskap så var jeg notorisk til å dra på strippeklubb og horehus når jeg var på forretningsreise i utlandet. 

I det samboerskapet jeg er i nå så har jeg ikke tenkt tanken engang. 

Jeg er jo den samme som jeg alltid har vært, i hvert fall mer eller mindre. 

Så hva er årsaken til at jeg oppsøkte red light distriktene i Paris, London, Amsterdam, Berlin i mitt forrige ekteskap, mens jeg i dette forholdet ikke ønsker å tilbringe et sekund på disse plassene? 

Her er en kort oppsummering fra de to forskjellige forholdene

Min eks-kone var kontrollerende, hun var voldelig både fysisk og psykisk, manipulerende, djevelsk god i senga(utforskende), men la også mye opp til at jeg skulle føle på kroppen hvor deilig og attraktiv hun var av andre menn. 

Min nåværende samboer er alt utenom kontrollerende, litt konfliktsky, legger aldri opp til noen krangler hvis det ikke er strengt nødvendig med en diskusjon, relativt kjedelig i senga, er ikke den som flørter på byen, naturlig pen uten mye dill-dall på badet. 

Anonymkode: a7fc9...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 26.6.2019 den 11.22):

Det slår meg at i mitt forrige ekteskap så var jeg notorisk til å dra på strippeklubb og horehus når jeg var på forretningsreise i utlandet. 

I det samboerskapet jeg er i nå så har jeg ikke tenkt tanken engang. 

Jeg er jo den samme som jeg alltid har vært, i hvert fall mer eller mindre. 

Så hva er årsaken til at jeg oppsøkte red light distriktene i Paris, London, Amsterdam, Berlin i mitt forrige ekteskap, mens jeg i dette forholdet ikke ønsker å tilbringe et sekund på disse plassene? 

Her er en kort oppsummering fra de to forskjellige forholdene

Min eks-kone var kontrollerende, hun var voldelig både fysisk og psykisk, manipulerende, djevelsk god i senga(utforskende), men la også mye opp til at jeg skulle føle på kroppen hvor deilig og attraktiv hun var av andre menn. 

Min nåværende samboer er alt utenom kontrollerende, litt konfliktsky, legger aldri opp til noen krangler hvis det ikke er strengt nødvendig med en diskusjon, relativt kjedelig i senga, er ikke den som flørter på byen, naturlig pen uten mye dill-dall på badet. 

Anonymkode: a7fc9...808

Ekspander  

Høres ut som ex dama hadde borderline personelighetsforrstyrrelse. Slike kvinner er bare til å kaste i bosset. Folk som har den lidelsen ødlegger for alle rundt seg

Anonymkode: 4270c...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig et nokså interessant spørsmål.

Tror vi alle har en tendens til å oppføre oss svært ulikt, under ulike omstendigheter, og gjør lurt i å finne frem til den som får oss til å ville være den beste versjonen av oss selv.

Hvis jeg skal slenge ut et kjapt svar så må det være; Fordi du har langt større respekt for din nåværende kjæreste og er mer redd for å miste henne. 

Endret av a l'orange
4. august 2019
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...