Gå til innhold

Dere som kjøper nye ting hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere med de gamle? 

Det som er populært i interiør skifter hvert år, og mange kjøper inn nye pynteting, gardiner, pledd og puter hvert år.

Hva skjer med de gamle tingene, eller de tingene dere kjøpte inn for 4-10 år siden? Tar dere vare på dem, eller blir de solgt?

Anonymkode: 317a3...2b7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på.. Putetrekk tar jeg vare på, speil og andre møbler selger jeg. Er det småtterier man ikke får mye for så gir jeg det bort enten i nabogruppa på Facebook eller finn.no

Anonymkode: c5803...211

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selger de på Finn.no. Noen få dyre ting har jeg tatt vare på. 

Anonymkode: e041c...538

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innreder heller og kjøper hva jeg liker med det første så slipper jeg og bytte det ut, dere r bare tull og bytte ut helt fine og fullt brukelige ting. Det er bare alt for lite miljøvennlig og unnødvendig

Anonymkode: 441d6...e48

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å ikke bytte ut i tide og utide, men heller kjøpe ting jeg virkelig elsker og vil ha i årevis. Har ingen trendy pynteting, for eksempel - bare pynteting jeg virkelig liker og som betyr noe for meg, som jeg vet at ikke "går ut på dato". 

Likevel skjer det jo at jeg ønsker å bytte ut noe selv om det ikke er ødelagt eller utslitt. Kjøpte nettopp noen nye gardiner for eksempel, selv om det ikke er noe galt med de jeg har hatt de siste 5-6 årene.

Tekstiler går til Fretex. Alt annet går til den lokale bruktbutikken, med mindre det er ting som er mulig å selge. Da selger jeg det på en sånn lokal kjøp-salg-gruppe på Facebook. 

Anonymkode: aad16...845

• Liker 4
Skrevet (endret)

Solgt eller gitt bort om jeg ikke vil ha det mer. Men mesteparten setter jeg vekk, og tar det frem igjen etter en stund.

Prøver å kjøpe ordentlige og nøytrale ting, som ikke er så lett å bli lei av. Bytter ikke stil etter hva som er in. 

Endret av Nerine_
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...