Gå til innhold

Nabo klagde over sexlyder!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet om denne naboen før, det gjelder han som tar parkeringen min. Han som prøvde seg flere ganger da jeg flyttet inn og som har blitt sur på meg fordi jeg avviste han. 

Her om dagen fikk jeg melding av han om at han hadde hørt utenfor vinduet mitt ca 23:30 om kvelden og da hadde det vært sexlyder! Neste gang får du lukke vinduet, skrev han! 

Er dette normal oppførsel?! Og han har jo tydeligvis stått og lyttet.

Anonymkode: bf541...527

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt å lukke vinduet når man har sex, så der er jeg enig med naboen din. 

Anonymkode: 83253...4af

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Enig med naboen. Lukke vinduet. 

Anonymkode: 88efe...7ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud ta nå hensyn til at ikke hele verden er begeistret for å bli en del av sexaktiviteten din. 

Anonymkode: f9f12...d6b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med nabo

Anonymkode: b345a...6c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at du bør lukke vinduet, men hvorfor sto naboen utenfor vinduet ditt i utgangspunktet? Er det naturlig at han går forbi der? 

Anonymkode: 79669...6ca

• Liker 11
Skrevet

Er for så vidt enig med ham, det er nok lurt å lukke vinduet.

Samtidig tror jeg at jeg skulle ha blitt ekstremt mye plaget over ekstremt lang tid (til alle døgnets tider) før jeg sendte melding for å klage på sexlyder fra naboen. Det er kanskje ikke direkte normalt å gå bananas og klage med en gang hvis det dreier seg om et enkelttilfelle.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet om denne naboen før, det gjelder han som tar parkeringen min. Han som prøvde seg flere ganger da jeg flyttet inn og som har blitt sur på meg fordi jeg avviste han. 

Her om dagen fikk jeg melding av han om at han hadde hørt utenfor vinduet mitt ca 23:30 om kvelden og da hadde det vært sexlyder! Neste gang får du lukke vinduet, skrev han! 

Er dette normal oppførsel?! Og han har jo tydeligvis stått og lyttet.

Anonymkode: bf541...527

Om det er normal opptørsel å omtale andre du har problemer med på kvinneguiden/nettet? Nei, det normal er å ordne opp i den virkelige verdenen. 

Anonymkode: 2622d...813

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er normal opptørsel å omtale andre du har problemer med på kvinneguiden/nettet? Nei, det normal er å ordne opp i den virkelige verdenen. 

Anonymkode: 2622d...813

Hva tror du egentlig KG er for? Utveksle strikkeoppskrifter???

Anonymkode: 46c4d...73f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er svært ubehagelig å høre på andre har sex. Man lukker så klart vinduene når man har sex, med mindre man faktisk tenner på at andre kan høre sexlyder da

Anonymkode: 8f497...f20

• Liker 4
Skrevet

Meg over. Kom borti ab knappen med et uhell 

Skrevet (endret)

Trodde det var normal høflighet/folkeskikk å lukke vinduet før sex, hvis man bor i nabolag da såklart. 

Man trener nødvendigvis ikke å stå på utsiden og lytte over tid heller for å høre visse lyder. 

Endret av Nerine_
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Enig med naboen, lukk vinduet når du har sex.

Skrevet

Vis hensyn lukk vinduet det er ingen som vil høre på at du har sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har soveromsvinduet åpent 24/7 nå på sommeren, men vi lukker det alltid når vi har sex. Tror det er ganske normalt, så her må du faktisk ta litt selvkritikk. Det er kanskje ekkelt at naboen stod utenfor og lyttet, men du må selv sørge for at det ikke er noe å lytte til.

Anonymkode: 9ec13...5cc

• Liker 3
Skrevet

Men må si at det er sært han sto rett utenfor vinduet å lyttet da. Om jeg går forbi et vindu og hører sexlyder, så går jeg fortere for å komme meg vekk

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ekkel fyr. Bare ignorer den meldinga. Han leter etter ting å ta deg på. 

Anonymkode: 058f7...6b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ekkel fyr. Bare ignorer den meldinga. Han leter etter ting å ta deg på. 

Anonymkode: 058f7...6b7

Et svar vi ikke ville sett om kjønnene var byttet om.

Anonymkode: 3eff6...20f

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at han klager. Såpass sent også.. lukk vinduet 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Vis hensyn lukk vinduet det er ingen som vil høre på at du har sex.

Joda. Tar meg en runk når jeg hører slikt.

Anonymkode: e42a4...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...