Gjest Snutta Skrevet 30. august 2002 #1 Del Skrevet 30. august 2002 Er det noen som kan fortelle meg hvor man kan få kjøpt en sammenleggbar rokkering? Hørt at det skal være så bra for magemusklene.. Noen som har noen erfaringer? Snutta :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. august 2002 #2 Del Skrevet 31. august 2002 Hei!! Her i Bergen selges slike i helsebutikker. De er dyre.....nesten 500 kroner tror jeg! Har også hørt at de ikke er så holdbare da de løsner i "leddene" etter en stund! Selv kjøpte jeg meg heller en rokkering i en vanlig lekebutikk! Fungerer utmerket (og kostet 40 kr). Er faktisk veldig god trim for midjen!! Klems Charmina :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 3. september 2002 #3 Del Skrevet 3. september 2002 hvorfor må du ha en sammenleggbar da? kan du ikke bruke en vanlig en det fungerer vel likedan..så vidt jeg skulle tro. Bruker rockering sånn inni mellom...eller det vil si gjorde det masse før..det er gøy :D Men nå i det siste har jeg ofte fått fryktelig vondt i ribbena neste dag..av en eller annen merkelig grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå