AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Hei skal på hyttetur til Geiranger for 2 netter.😚 har en baby på 7 mnd. Vi bruker stokke Trailz til vanlig. Har en enkel vogn også som er lett å slå sammen og tar lite plass i bilen. Den vognen er Titanium Baby Comet trill. Spørsmål: Burde jeg ta med Stokke Trailz eller den titanium vognen? Stokke trailz tar mye plass i bilen. Det er masse annet vi må også ta med som trenger plass i bilen. Hva anbefaler du? Anonymkode: 415bf...85c
atropos Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Jeg ville tatt med den som tar minst plass i bilen og tatt med bæresele til turer.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Det spørs hva dere bruker vognen til til daglig. Jeg kjenner ikke til den mindre vognen, hvordan er den å sove i feks? Vi har en som kun vil sove i vogn i bevegelse på dagtid. Vi har en mindre feisetrille som kan legges helt flatt, og det går greit nok å sove i den til at vi bruker den når vi skal på ferie og har lite plass. Da får vi ikke trillet på grove grusveier og sånt, men det får heller være så. Anonymkode: 4573f...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå