Gå til innhold

Noen som har bestilt noe fra BonPrix? Erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant endel strandtilbehør, undertøy og noen kjoler her og la inn en ganske stor bestilling.  Fikk gratis frakt da jeg registrerte meg og fikk 10% på første bestilling.  Men koster 49 kr å returnere da.   Man betaler faktura etter 14 dager, så slipper heldigvis å vente på å få penger tilbake for en eventuell retur.   Men nå sitter jeg her og lurer på om det er rævva kvalitet siden det var så billig, noen som har bestilt noe herfra?

https://www.bonprix.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte en bukse derifra. Måtte returnere fordi den var for stor og kjøpe ny, det gikk veldig fint:) Er veldig fornøyd med den, syns kvaliteten virker bra, har hatt den siden ca februar og har ikke merket noe slitasje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt 3 ganger. Str passer alltid både til meg og barn. God kvalitet og ☺️ 

Anonymkode: 874a9...7e5

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestilt 3 ganger. Str passer alltid både til meg og barn. God kvalitet og ☺️ 

Anonymkode: 874a9...7e5

Så bra, da er jeg spent.  Leverer de kjapt?  Zalando leverer stort sett innen 3-4 dager så er litt bortskjemt. 

Skrevet

Jeg har bestilt derfra, og det kom veldig kjapt.

Skrevet

Veldig fornøyd både med kvalitet og leveringstid.

Skrevet

Enig med dere andre som har skrevet her. Jeg har bestilt fra Bonprix tre ganger og er godt fornøyd både med varene, prisen og leveringstida. 

Skrevet

Favorittnettbutikken min faktisk. Har mange klær derfra, og er fornøyd med alle:D

Skrevet
36 minutter siden, Butternut skrev:

Favorittnettbutikken min faktisk. Har mange klær derfra, og er fornøyd med alle:D

Så bra, ser litt jalla ut ved første øyekast og navnet hjelper jo ikke men de hadde mye fint  :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er størrelsene i denne butikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...