Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ønsker meg piratbukser i jeansstoff. Helst med oppbrett, men det er ikke et must. Helst 5-lommersmodell som sitter ganske stramt. Finner ikke noe sted! Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte nylig et par fra B-Young på Match Woman på City Syd her i Trondheim. De er tilsittende i strech, går såvidt nedenfor kneet og har en liten splitt nederst. De har altså ikke oppbrett.

Har ikke sett de i noen B-Young-butikker, men jeg har heller ikke sett etter dem, så det kan godt hende de har dem. Kostet bare 299,- kroner.

Skrevet

Ellers har B-Young også en strech-jeans i vanlig sidde, som jeg har kjøpt i en litt kort lengde og brettet opp sånn at den går til midt på leggen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, takk for tips! Er de mørkeblå? Det er det jeg aller helst vil ha..

Skrevet

kjøpte nettopp noen kule på h&m, har du sett der?

Skrevet
Ok' date=' takk for tips! Er de mørkeblå? Det er det jeg aller helst vil ha..[/quote']

Den buksa til under kneet er heller lyseblå. Den vanlige som jeg bretter opp er mørkeblå. Den kjøpte jeg i vinter, men jeg har sett dem i hos B-Young nå også. Sånn ganske mørk blå :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan er b-young sine bukser?sitter de bra uten å feks.henge i rumpa etter 1 time? er selv på jakt etter jeans til å brette opp.

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg har en som jeg kjøpte på Lene V i fjor, faktisk. Den er stilig. *Klappe på buksen sin*

Skrevet
Hvordan er b-young sine bukser?sitter de bra uten å feks.henge i rumpa etter 1 time? er selv på jakt etter jeans til å brette opp.

Er veldig godt nøgd med B-Young sine bukser - synst dei held fasongen veldig godt, og har generelt god fasong.

Har sett at dei har pirat-jeans der - både med og utan oppbrett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...