Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Ønsker meg piratbukser i jeansstoff. Helst med oppbrett, men det er ikke et must. Helst 5-lommersmodell som sitter ganske stramt. Finner ikke noe sted! Hjelp?
Ephemera Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Jeg kjøpte nylig et par fra B-Young på Match Woman på City Syd her i Trondheim. De er tilsittende i strech, går såvidt nedenfor kneet og har en liten splitt nederst. De har altså ikke oppbrett. Har ikke sett de i noen B-Young-butikker, men jeg har heller ikke sett etter dem, så det kan godt hende de har dem. Kostet bare 299,- kroner.
Ephemera Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Ellers har B-Young også en strech-jeans i vanlig sidde, som jeg har kjøpt i en litt kort lengde og brettet opp sånn at den går til midt på leggen.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 Ok, takk for tips! Er de mørkeblå? Det er det jeg aller helst vil ha..
Ephemera Skrevet 3. mai 2005 #6 Skrevet 3. mai 2005 Ok' date=' takk for tips! Er de mørkeblå? Det er det jeg aller helst vil ha..[/quote'] Den buksa til under kneet er heller lyseblå. Den vanlige som jeg bretter opp er mørkeblå. Den kjøpte jeg i vinter, men jeg har sett dem i hos B-Young nå også. Sånn ganske mørk blå
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Hvordan er b-young sine bukser?sitter de bra uten å feks.henge i rumpa etter 1 time? er selv på jakt etter jeans til å brette opp.
Gjest Formosiss Skrevet 3. mai 2005 #8 Skrevet 3. mai 2005 Jeg har en som jeg kjøpte på Lene V i fjor, faktisk. Den er stilig. *Klappe på buksen sin*
Pip Skrevet 3. mai 2005 #9 Skrevet 3. mai 2005 Hvordan er b-young sine bukser?sitter de bra uten å feks.henge i rumpa etter 1 time? er selv på jakt etter jeans til å brette opp. Er veldig godt nøgd med B-Young sine bukser - synst dei held fasongen veldig godt, og har generelt god fasong. Har sett at dei har pirat-jeans der - både med og utan oppbrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå