Gå til innhold

Han følte seg "noe verdt" ved å få en sex melding

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt et forhold til en mann som er i et forhold. (JA jeg vet det er feil!)

Det utartet seg til litt heftig prat en periode og jeg sendte han i etterkant en se -melding der jeg fantaserte om oss.

I ettertid har jeg spurt hva han syns og han sier han ble veldig kåt og giret av det. Men det som jeg bet meg mest merke i, var at han sa at han "endelig følte seg noe verdt".

Er det rart jeg tenker at han kanskje ikke blir sett, verdsatt eller føler seg nok "ønsket" der hjemme? 

Eller hva mener en mann ved å innrømme dette? Han var så sårbar da han sa det.

PS. Forholdet er over men jeg har tenkt mye på dette. 

Anonymkode: 1c260...53e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det utartet seg til litt heftig prat en periode og jeg sendte han i etterkant en se -melding der jeg fantaserte om oss.

I ettertid har jeg spurt hva han syns og han sier han ble veldig kåt og giret av det. Men det som jeg bet meg mest merke i, var at han sa at han "endelig følte seg noe verdt".

Er det rart jeg tenker at han kanskje ikke blir sett, verdsatt eller føler seg nok "ønsket" der hjemme? 

hvor lenge hadde dere sex med hverandre? jeg tror dere var sjelevenner. Har dere vennskapet fortsatt. Jeg tror dere fikk en ekstra god kjemi og kommuniserte bedre dere i mellom. Det savnet han med henne han bodde med. Dine ord og blikk traff hans hjerte. 

Hvorfor avsluttet dere?

Anonymkode: d9c05...39c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor lenge hadde dere sex med hverandre? jeg tror dere var sjelevenner. Har dere vennskapet fortsatt. Jeg tror dere fikk en ekstra god kjemi og kommuniserte bedre dere i mellom. Det savnet han med henne han bodde med. Dine ord og blikk traff hans hjerte. 

Hvorfor avsluttet dere?

Du svarer som om du bruker intuisjon`?

Vi hadde aldri sex, fullt ut. Men mye nærhet og kos. Ja sjelevenner kan du godt si. Vi har vennskapet enda, men tør ikke gi oss helt hen. Det er tross alt feil og derfor avsluttet vi. Samvittigheten.

Men det jeg lurer på er hva han egentlig sier når han forteller at han endelig følte seg litt verdt, ved å få en sex-melding?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde aldri sex, fullt ut. Men mye nærhet og kos. Ja sjelevenner kan du godt si. Vi har vennskapet enda, men tør ikke gi oss helt hen. Det er tross alt feil og derfor avsluttet vi. Samvittigheten.

Men det jeg lurer på er hva han egentlig sier når han forteller at han endelig følte seg litt verdt, ved å få en sex-melding?

du kunne uttrykke noe tillitsfullt og troverdig til han som han savnet i sitt eget forhold. Når sånne ord blir fraværende så kan han oppleve seg verdit fordi du kunne uttrykke det. Anbefaler å fortsette med det. Dialog gir mye selvtillit. Og du er den rette personen for han å uttrykke det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lol.

Anonymkode: 5d698...114

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra en manns perspektiv: Hvis han ikke får sex, nærhet og kos hjemme, så sier det seg selv at han vil føle seg noe verdt ved å få en slik melding. Du begjærer ham jo! Du vil ha ham! Kanskje opplever han ikke det på hjemmebane, kanskje savner han det. 

Så jeg forstår uttalelsen hans fullt ut og kunne (dessverre) sagt det samme, om jeg fikk en slik melding. Jeg ville følt meg sett, og det er godt. 

Tror du gjorde mer enn å gjøre han opphisset ved en slik melding. Du har rørt ved noe dypere. Well done. 

Anonymkode: f90c4...53b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du kunne uttrykke noe tillitsfullt og troverdig til han som han savnet i sitt eget forhold. Når sånne ord blir fraværende så kan han oppleve seg verdit fordi du kunne uttrykke det. Anbefaler å fortsette med det. Dialog gir mye selvtillit. Og du er den rette personen for han å uttrykke det. 

Enig med ts, du skriver som om du "vet" ;)

Anonymkode: f90c4...53b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke stort annet enn nettopp det?:vetikke:

Helhetlig betyr jo dette bare at han ikke hadde ryggrad til å klare å bryte ut av ett forhold hvor han ikke følte seg "verdt" før noen andre ga han oppmerksomheten han desperat trengte, tydeligvis...   Det er relativt triste greier...:sno:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kona misliker han og han får ingenting hjemme og det skal lite til for å begeistre han.

Anonymkode: 7339a...7d2

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor avsluttet dere?

😬.. Har du glemt de små blå i dag? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte to sider av en sak. Kanskje han ikke er så grei mot kjæresten selv? Er som oftest en grunn for at det er slik. Hadde aldri tatt til meg om en mann i et forhold sa det til meg.. av erfaring der min mann var utro via sosiale medier (snap) når jeg minst fortjente det. I hans øyner hadde vi en «tung» periode så han følte vel det rettferdiggjorde handlingen når det egentlig var han som skapte den tunge perioden fra begynnelsen av. Han fikk kjærlighet,sex og omsorg fra meg men valgte å lukke seg for det å søkte vel spenning en annen plass. Det var som en kniv i hjertet!  Er ikke sikkert det er slik i hans tilfelle, men!! Husk, alltid to sider av en sak. De kan spille på at de ikke blir sett hjemme bare for å få spenning en annen plass for å slippe å ta tak i egne problemer de evt har med partner. Simpelt og et stort svik mot den andre som evt gir alt mens han bruker sin tid på slikt.  

Anonymkode: b26d0...4a8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis noe han sa for å holde på deg. Menn (og sikkert kvinner) gjør sånn, men forlater aldri partneren. 

Hilsen elskerinne

Anonymkode: 5c926...942

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at det var sterk ironi..

Selvsagt har han utfordringer i forholdet sitt, men det er likevel hans liv og hans valg å stå i dette. Det skal strengt tatt ikke angå deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Rotemor skrev:

Regner med at det var sterk ironi..

Selvsagt har han utfordringer i forholdet sitt, men det er likevel hans liv og hans valg å stå i dette. Det skal strengt tatt ikke angå deg.

Ja.

Men jo det angår jo meg når han faktisk sier det til meg. Jeg tenker og han har utfordringer i forholdet. 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis noe han sa for å holde på deg. Menn (og sikkert kvinner) gjør sånn, men forlater aldri partneren. 

Hilsen elskerinne

Anonymkode: 5c926...942

Han var på gråten da han sa det. Ekte. Og jeg tror faktisk ikke det, han var bare ærlig, ikke taktisk. 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Men jo det angår jo meg når han faktisk sier det til meg. Jeg tenker og han har utfordringer i forholdet. 

Nei.

Hans ekteskap angår overhode ikke deg. Han hadde ikke sagt slike ting dersom ikke du hadde blandet deg inn i deres forhold i utgangspunktet.

Du siter og spekulerer i følelseslivet til en annens mann.

Du er respektløs. 

Endret av Rotemor
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Rotemor skrev:

Nei.

Hans ekteskap angår overhode ikke deg. Han hadde ikke sagt slike ting dersom ikke du hadde blandet deg inn i deres forhold i utgangspunktet.

Du er respektløs. 

Oida, jeg syns det er du som er drøy her faktisk. Han har fortalt meg alt mulig om deres forhold,helt helt uoppfrodret, så vet du det. Jeg har ikke spurt eller gravd. Guriland, som du fantaserer. Han snakker mye om hvordan han har det hjemme. Jeg har bare , av respekt for ham, ikke spurt inngående hva han mente da han sa han følte seg satt pris på/noe verdt da han fikk denne meldingen av meg. Forøvrig var det heller ikke jeg som startet forholdet vårt, så for all del, ikke hogg løs på meg og tro at JEG er den som har "blandet meg"....det har han fint klart å rote til selv. Så det så. 

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kvinne, men jeg tenker at når en mann forteller deg at det han følte (blant annet) ved å motta en slik seksuelt ladet melding, er å føle seg noe verdt....vel, det sier vel alt om hvordan han har det på det området i det daglige. Han føler seg antakelig lite verdsatt, lite begjært. Og så kommer du på banen og får ham til å føle seg noe verdt. Det må ha vært ekstremt sårbart for ham å fortelle deg. For en tillit han viser deg!! Ikke alle menn ville ha våget å innrømme det der!

Jeg tror du kan konkludere med at han ikke blir sett nok hjemme, ja. 

Synd for ham at du er ute av livet hans (slik jeg forstår det?) nå, for det høres ut som du tilførte ham en hel del. 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Rotemor skrev:

Nei.

Du er respektløs. 

Her antar du noe du ikke vet noen ting om, Rotemor. Syns også det er usmakelig å kalle noen respektløs når du overhode ikke vet noe om denne relasjonen og hvordan den har vært/er.

• Liker 3
Skrevet

Det er mange menn som har det slik. At du fikk frem de følelsene kommer ikke som et sjokk. Mange damer er regelrett stygge mot sine menn og spiller på følelsene for alt det er verdt. 

Synd for dere at det ble slutt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...