Gå til innhold

Hvilken Fjällrävensekk burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bruke den til ferier/reiser, men også ha plass til pcen min (er student) slik at jeg kan bruke den som skolesekk.

Jeg tenkte først å ta den som heter classic, men det blir kanskje litt trangt for pcen min, men den er jo mindre og greiere å ta med ut på byturer på ferier osv. Synes også den er finest.

Eller så vil jeg ha den som heter «laptop 13» som er litt større, er mer vattert i ryggen (laget for å kunne ta med en pc) og har vatterte skulderstropper så er sånn sett mer praktisk. Samtidig er den dyrere og litt mindre fin.

Noen som har noen erfaringer?

Anonymkode: a3400...c2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns ingen av de er fine. Bare enda en ting alle må ha fordi det brått ble populært

Anonymkode: ebf04...857

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo alltid kjøpe en sekk til 200 kroner som gjør alt akkurat like bra 🤷‍♀️

Anonymkode: 90b02...e99

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Uff nei! De sekkene er jo helt fæle i enhver sammenheng!

Anonymkode: 45398...cc6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre her, kjøp heller noe annet. Synes Kånken er fin som barnehagesekk og sånn (mini-utgaven) men som studiesekk synes jeg det bare er teit. Om man først skal ha sekk, så finnes det så mange andre sekker som er kulere, mer praktiske og bedre for ryggen!

Fjällräven er ellers et veldig kult merke (for jakker og slikt) synes jeg, men akkurat Kånken-sekkene har utspilt sin rolle for mange år siden...

Anonymkode: e57a3...9c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kånken, uten tvil.

Anonymkode: 911b0...975

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ingen av de er fine. Bare enda en ting alle må ha fordi det brått ble populært

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo alltid kjøpe en sekk til 200 kroner som gjør alt akkurat like bra 🤷‍♀️

Anonymkode: 90b02...e99

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff nei! De sekkene er jo helt fæle i enhver sammenheng!

Anonymkode: 45398...cc6

Var det det jeg spurte om? Nei.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kånken, uten tvil.

Anonymkode: 911b0...975

Hva mener du? Alle heter jo kånken?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var det det jeg spurte om? Nei.

Du spurte hva vi syntes 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes fjällrävensekk er dritfine, vurderer å kjøpe en selv, anbefaler classic

Anonymkode: dad28...370

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har bestemt deg for at det er Kånken du vil ha ville jeg valgt den som har polstret laptoplomme av hensyn til pc-en. 

Selv har jeg den som AB over her anbefaler. Elsker den sekken og bruker den masse. Den er super pga at den har flere rom. Ikke så stor, men likevel romslig. Bruker den både til jobb, studier og helgeturer. 

Anonymkode: e848c...c35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spurte hva vi syntes 

Nei? Jeg spurte om hvilken av de to jeg nevnte jeg burde kjøpe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fjällræven er Harry sekker. Særlig de rosa. 

Anonymkode: 41120...ce6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fjällræven er Harry sekker. Særlig de rosa. 

Anonymkode: 41120...ce6

Igjen; ikke det jeg spurte om.

Skrevet

Jeg har Kånken (den vanlige) og er fornøyd med den. Hatt den i flere år. Den rommer overraskende mye. Brukte den som skolesekk under studier og bruker den på turer. Får fint plass til macen min på 13 tommer :)

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bruke den til ferier/reiser, men også ha plass til pcen min (er student) slik at jeg kan bruke den som skolesekk.

Jeg tenkte først å ta den som heter classic, men det blir kanskje litt trangt for pcen min, men den er jo mindre og greiere å ta med ut på byturer på ferier osv. Synes også den er finest.

Eller så vil jeg ha den som heter «laptop 13» som er litt større, er mer vattert i ryggen (laget for å kunne ta med en pc) og har vatterte skulderstropper så er sånn sett mer praktisk. Samtidig er den dyrere og litt mindre fin.

Noen som har noen erfaringer?

Skal du kjøpe en slik sekk, så gå på ebay og kjøp den største størrelsen. Sekkene er ikke verd å betale nesten en tusenlapp for når du får så godt som nøyaktig samme sekken til en brøkdel av prisen på ebay. Og de er like stygge, uansett hvor de er kjøpt. Jeg har flere fra ebay. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=fjellreven&_sacat=0

Anonymkode: 5cd14...31a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For min del ville Kånken blitt for vond å bære PC eller tyngre ting i, og jeg har flere slike sekker. Funker best til et par treningssko og en vannflaske. Den er jo ikke ergonomisk og stroppene er tynne. Kjøp deg en Kånken på ebay til lette saker, og legg pengene i en skikkelig sekk til studier og pc.

Anonymkode: c9889...f19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal du kjøpe en slik sekk, så gå på ebay og kjøp den største størrelsen. Sekkene er ikke verd å betale nesten en tusenlapp for når du får så godt som nøyaktig samme sekken til en brøkdel av prisen på ebay. Og de er like stygge, uansett hvor de er kjøpt. Jeg har flere fra ebay. https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=fjellreven&_sacat=0

Anonymkode: 5cd14...31a

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del ville Kånken blitt for vond å bære PC eller tyngre ting i, og jeg har flere slike sekker. Funker best til et par treningssko og en vannflaske. Den er jo ikke ergonomisk og stroppene er tynne. Kjøp deg en Kånken på ebay til lette saker, og legg pengene i en skikkelig sekk til studier og pc.

Anonymkode: c9889...f19

Grunnen til at fjellrevensekkene er såpass dyre er at de er laget på en svært etisk måte, uten bruk av barnearbeid, høyt nivå av forurensing osv. Dessuten doneres det penger til å redde de utrydningstruede fjellrevene. Så jeg vil heller bruke 800kr på en sekk med god kvalitet som er laget etisk, enn en billigere fake versjon laget av små barnehender i Kina. Kanskje dere vil det, men ikke jeg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...