Gå til innhold

Hva er du mest redd for med boligen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er konstant bekymret for fukt. Redd for at det kommer inn mellom taksteinene. Redd for at fukten i kjelleren fører til mugg. Redd for dette:

20190625_215821.thumb.jpg.eca4655db4ddf6883cf28afabd90cf7b.jpg

Hva er du redd for med boligen din?

Anonymkode: 1a078...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er, som deg, mest redd for fukt. 

Derfor maler jeg deler av huset hver sommer.  Spesielt vinduer sjekkes. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd for vannledningsbrudd. 

Anonymkode: 3267f...3f3

Skrevet

Brann. Alt annet kan vel stort sett fikses.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

For at jeg ikke skal få solgt den. 

Anonymkode: 4de8e...de7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Brann. 

Vi har soverom i 2 etg, og skulle det begynne å brenne nede slik at vi ikke kommer oss ned, tør jeg ikke tenke på hvordan jeg skal få med meg to små unger og to svære hunder ned brannstigen. 

Anonymkode: 51020...c1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brann! Vi sover på loftet.. og det stresser meg en del, har desverre ikke mulighet til å sove andre plasser heller

Anonymkode: 3d4bc...213

AnonymBruker
Skrevet

Brann. Er hysterisk livredd brann, har vært det helt siden jeg var liten. Mor sier jeg løp rundt og dro ut ledninger som 4-5 åring bare og skyldte på brann. 

Anonymkode: 2e208...fd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt den store vannlekkasjen med vann under nesten hele leiligheten, så er ikke så veldig redd for noe egentlig.  Er dårlige låser og dører her, kanskje jeg burde være redd for innbrudd?  Før jeg hadde vannlekkasjen var jeg mest redd for vannlekkasje🤪

Anonymkode: 9f38d...170

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: c4c21...ec7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fukt, mus/rotter, skjeggkre som gjør at jeg vil få problem ved et salg. Er og litt redd for at det vil ta tid å selge pga beliggenhet (selv om boligen er bra)

Anonymkode: 37ce6...3ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i borettslag, så slepper mye av bekymringene som mange andre har. Skjer det noe så går det på forsikringen.

Anonymkode: 3e21d...75d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brann! Vi sover på loftet.. og det stresser meg en del, har desverre ikke mulighet til å sove andre plasser heller

Monter brannstige slik at du kan komme deg ut, og så ha gode trådløse brannvarslere som du vedlikeholder og tester med jevne mellomrom. Da sover du trygt, og skulle noe skje? Du har den tiden du trenger for å komme deg ut. Husk at det er røyken som dreper uten at man merker det, og det er akkurat det samme om det er kjeller, 1 etasje eller loft. Med gode rømningsveier og tidlig varsling er det lite å frykte. Jeg tar alltid en runde før jeg legger med og sjekker at det meste er slått av, iallefall slikt som kaffetraktere, komfyr, vaskemaskin, trøketrommel. Da sover man trygt :) 

• Liker 3
Skrevet

Brann og skjeggkre

• Liker 2
Skrevet

Mus og brann

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For at det skal hende noe som forsikringen ikke dekker. Vannlekkasje og slikt er en plagsomt, men det dekker forsikringen...

Anonymkode: 4f599...4f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veggdyr og naboen. Omtrent like engstelig for begge deler.

Anonymkode: ab9ad...195

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...