Lady Lovelylocks Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Kjole. Skal i bryllup i sommer. Hvordan ville du stylet denne kjolen? Legg gjerne ved linker. Jeg kan ikke gå med høye heler...
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Ville kanskje hatt noen store øreringer i sølv, en enkel veske og slike sko: https://www.zalando.no/only-shoes-onlmargit-braided-ankle-flip-flops-os411a025-d11.html
Fjollefyr Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 (endret) Kjolen er jo så fin i seg selv at den trenger minimal styling, spør du meg. Sko ala det modell har, og ett enkelt smykke med lite anheng. Jeg ville valgt en cluth veske med lite dekor, gjerne lyst skinn(imitason) Veske: ? https://www.bonprix.no/produkt/hudfarget-917505/?size=216376293&promo=Clutch&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm&aktion=Dame&version=&matchkey=59273445045_91750595%230&gclid=Cj0KCQjwjMfoBRDDARIsAMUjNZrhiyTHpvTrQTmN_Px5GIdLVktjrR7iV49jWzzcA4bdaTsABuhruoEaAg_vEALw_wcB Endret 25. juni 2019 av Fjollefyr 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Uenig, ville ikkehatt flate sandaler, heller nude pumps.. Ellers synes jeg kjolen var fin og ikke trenger å "styles". Sett eventuelt opp håret, ha i ørepynt og ta med en tynn jakke eller sjal hvis det blir kjølig på kvelden. Anonymkode: 039cc...830 7
Yuumi Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Enig med personen over her. Syntes kjolen er stylet nok i seg selv, men den ville sett pent ut med ett lyst sjal. Stemmer og for pumps, i fargen som matcher sjalet eller beige slik ab foreslo. 3
Lady Lovelylocks Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2019 (endret) Til dere som sier pumps. Som nevnt i første innlegg klarer jeg ikke å gå med det. Må isåfall være en veldig liten hæl. Forslag? Endret 25. juni 2019 av Lady Lovelylocks 1
Djungelvrål Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 11 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev: Til dere som sier pumps. Som nevnt i første innlegg klarer jeg ikke å gå med det. Må isåfall være en veldig liten hæl. Forslag. Pumps i grå, hvit og nude 3-5 cm https://www.zalando.no/damesko-pumps/_beige.gra.hvit/?heel_height_range=3-cm-5-cm.til-3-cm 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 Med helt basic tilbehør. Ingenting med sterke farger. Og jeg ville gått for enkle øredobber Anonymkode: 04410...17c
skruf Skrevet 26. juni 2019 #9 Skrevet 26. juni 2019 Kjolen var fin nok i seg selv, så du trenger ikke stæsje den opp Men som andre skriver så ville jeg hatt et lyst sjal eller kort lys cardigan til, i tilfelle det blir kjølig. F.eks https://www.zalando.no/morgan-vero-cardigan-off-white-m5921g03g-a11.html https://www.zalando.no/wallis-blazer-stone-wl521g00s-b11.html Sjal; https://www.gullfugl.no/produkt/sjal-skjerf-hals/mose-stort-sjal-5-farger Hvis du har litt lengde på håret så tror jeg det ville blitt fint om du hadde satt det opp i en litt løs ballerinaknute, enten høyt på hodet eller i nakken, avhengig av hva du kler best. Eller du kan flette fransk flette. Ville gått for enkle smykker siden det er mye mønster i kjolen. Til den blåfargen så tror jeg sølv er fint. Ang skovalg så synes jeg ikke det er en god ide med pumps med hæler selv om det er lave hæler på noen cm. Kan du ikke bruke høye hæler så ikke gjør det selv om det er fint. I et bryllup så går timene, dagen og kvelden blir lang, og altfor lenge å gå med smerter pga skovalg. Har selv utsatt meg for det i et bryllup; kan egentlig ikke bruke høye hæler pga avstivet rygg, men i bryllupet til venninna mi så ga jeg blanke og gikk for pumps med hæl. Endte med å gå barbeint og dagene etterpå ble helt ødelagt pga ryggsmerter. Nuvel, det ble ei lita avsporing, beklager den! Det finnes mange fine ballerinasko som passer til fine kjoler. Ville funnet noen lyse ballerinasko, disse f.eks https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/flats/lauren-ralph-lauren-200829/glennie-flats-suede-149445-0099/?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwjMfoBRDDARIsAMUjNZrUwyiWUg40Mk3E1oJBSfxRSJXPfnoOod1Xj-wsWVC9e_dObReqi14aAr9cEALw_wcB#fo_c=663&fo_k=20842d970002bb49751ab06e90f39fc6&fo_s=gplano https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/flats/nly-shoes-427/pointy-ballerina-420351-0012/?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwjMfoBRDDARIsAMUjNZrKRjHQLsnmwEw6Czuvdptn_2CdI8lqloYtelFxyDv2mQ38ad4Z8gYaAngfEALw_wcB#fo_c=663&fo_k=2be0fb9092e38b8415beadb836e1d130&fo_s=gplano 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #10 Skrevet 26. juni 2019 Jeg synes kjolen er styling nok i seg selv. Ville gått for svart veske, og enkle sko, eventuelt sko og veske som matcher i farger. Lite smykke og enkle armbånd, men eventuelt litt lengde på ørepynt. Med enkle sko så tenker jeg sko uten for mye pynt og sætsj. Det viktigste med skoene er uansett at dem er gode på beina! Det er ikke noe som er så kjedelig som å sitte å se folk danser fordi man selv har for vondt... så ikke gå for sko som er høyere enn hva du klarer holde ut med halve natten! Anonymkode: f0aba...d74
kanelsnurr Skrevet 26. juni 2019 #11 Skrevet 26. juni 2019 (endret) Jeg ville også hatt ballerinasko. Helst noen uten for mye søte detaljer (sløyfer og sånn), for det kan bli litt mye til kjolen. Likte utseende på de @skruf linker til helt sist, men ser for meg at så billige sko har veldig hard og vond såle? Ville prøvd å finne noe i bedre kvalitet. For eksempel disse https://www.zalando.no/peter-kaiser-cara-ballerina-pe211a0b0-j11.html Skoene trenger ikke være rosa, men fint om de tar opp en av fargene som er i kjolen. Er jo mange fine farger i kjolen, og du kan jo tenke på hva du liker, og kan bruke i andre anledninger også! Ikke kjøp pumps, som er vonde for deg å gå i, og som ender med å bli brukt bare den ene gangen i ihvertfall. Ville valgt et sjal heller enn cardigan. Med de ermene på kjolen, kommer det til å bli klumpete og rart under en cardigan. Veske ville jeg helt ærlig ikke kjøpt spesielt. Jeg har alltid en litt stor veske i bryllup, man trenger jo litt ting for hele dagen. Og henger den i garderoben. De gangene jeg har hatt med en clutch, har den uansett bare endt på et bord og vært vanskelig å finne igjen senere. Endret 26. juni 2019 av kanelsnurr 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #12 Skrevet 26. juni 2019 Mange (jeg også) blir veldig sliten i beina av å stå lenge rett opp og ned i ballerinasko som er helt paddeflate. En bitteliten hæl hjelper ofte. Det er liksom 'noe' med nakne tær i et bryllup, uansett hvor velpleide og vakre føttene er med nylakkerte pene negler og full pakke. Ikke alle takler nakne tær like godt i mer formelle selskap. Hiver inn et bilde av to sko jeg kunne tenke meg å bruke med den kjolen Anonymkode: d8131...bb6 3
Lady Lovelylocks Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #13 Skrevet 26. juni 2019 Takk for gode tips alle sammen 😊 Tar gjerne i mot fler om noen har 👍
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2019 #14 Skrevet 26. juni 2019 Hæ, kan man ikke vise tær i bryllup? Virkelig 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2019 #15 Skrevet 26. juni 2019 4 timer siden, SupaWoman skrev: Hæ, kan man ikke vise tær i bryllup? Virkelig Det var ikke det som stod. Tenk litt på alle menneskene du kjenner. Er det alle av dem som liker å se andres nakne tær ved middagsbordet? Trur ikke det. Så akkurat i bryllup ville jeg prøvd å ta et skopar som ikke lar bare tær vifte fritt omkring. - bare fordi at noen synes tær er det vemmeligste i hele verden. Andre reagerer ikke på det i det hele tatt. Jeg kjenner ikke bryllupsgjestene eller brudeparet i dette bryllupet. Anonymkode: 87bd6...39f 2
Djungelvrål Skrevet 26. juni 2019 #16 Skrevet 26. juni 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke det som stod. Tenk litt på alle menneskene du kjenner. Er det alle av dem som liker å se andres nakne tær ved middagsbordet? Trur ikke det. Så akkurat i bryllup ville jeg prøvd å ta et skopar som ikke lar bare tær vifte fritt omkring. - bare fordi at noen synes tær er det vemmeligste i hele verden. Andre reagerer ikke på det i det hele tatt. Jeg kjenner ikke bryllupsgjestene eller brudeparet i dette bryllupet. Anonymkode: 87bd6...39f Jeg sitter med beina under bordet når jeg spiser i fint selskap. 4
Lady Lovelylocks Skrevet 1. juli 2019 Forfatter #17 Skrevet 1. juli 2019 Jeg har kjøpt et par lave pumps, i lys rosa og et par ballerina i nesten samme farge. Pluss en veske som matcher skoene.. 2
Antoinette Skrevet 1. juli 2019 #18 Skrevet 1. juli 2019 Lave sommersandaler men PENE og husk velstelte føtter + neglelakk Lyst sjal og lys veske. IKKE NOE SORT som noen skrev lengre opp her. Klassisk feil. Kjolen er i litt ByTimo stil så google bilder av dem så ser du stylingen også. .
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #19 Skrevet 1. juli 2019 Det var en kjempefin kjole! Anonymkode: a13c3...f31
Gjest bienvilleparish Skrevet 6. juli 2019 #20 Skrevet 6. juli 2019 På 25.6.2019 den 23.07, Lady Lovelylocks skrev: Til dere som sier pumps. Som nevnt i første innlegg klarer jeg ikke å gå med det. Må isåfall være en veldig liten hæl. Forslag? Klarer du å gå med kilehæler da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå