AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Hei! Bana mine går til en barnehage hvor de lager varmmat å jeg trenger å lage bare to matpakke (et hver barn) Vi skal flytte og nå, en barn skal på skolen og andre til en annen barnehage. Da må jeg lage fire mattpakke hver dag. 2 for barnehagen og andre barn, en på skolen og annen på SFO. Dette er mye job hvis man vil å lage god mat.... har dere anbefalinger av noe man kan lage før... for eksempel lage mye av flere ting å freeze... vet ikke,... jeg trenger tips for lage noe god men bruker mindre tid.... takk! Anonymkode: d9f6c...633
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Smør brødskiver med så sunt pålegg som mulig. Legg med frukt og grønnsaker. Det er godt nok. Bruk matboks med flere rom. Varier med havregrøt, yoghurt, havrefras osv. i frokostmatpakken. Fylte, grove horn eller grove pizzasnurrer er fin variasjon til lunsjmatpakke. Det samme er f.eks. enkel kyllingsalat. Bare å Google oppskrifter på det jeg nevnte som variasjon. Omelett eller egg i skiver er også fint sammen med kjøttpålegg og grønnsaker. Gjør det enkelt, men så sunt og godt som mulig. Anonymkode: 52b9a...79d 1
veronicaoslo Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 takk for hjelpen, noe andre som har god idee? :-) :-) takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå