Gå til innhold

Denne hetebølgen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer den her også? Bor på vestlandet, og tåler varmt vær svært dårlig. Blir fort dehydrert, så jeg må vite det. Takk.

Anonymkode: 03e5e...2b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommer den her også? Bor på vestlandet, og tåler varmt vær svært dårlig. Blir fort dehydrert, så jeg må vite det. Takk.

Du får ta med deg fiskebåten til sjøs. 

Anonymkode: 80308...25c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp salttabletter og ha vann i kjøleskapet.  Sett på klokken for å huske å drikke. 

Anonymkode: 03f56...9e4

• Liker 1
Skrevet

Nei, tror jeg ikke.  Du vet at det bare er å drikke nok væske. Få i deg et par liter i døgnet så går det bra.

AnonymBruker
Skrevet

Du får ta med deg fiskebåten til sjøs. 

Anonymkode: 80308...25c

Hæ? Seriøst?. Det er ikke varmt her jeg her. Nesten kaldt... ? Så skjøner ikke at det skal bli SÅ varmt her?

AnonymBruker
Skrevet

Den kommer ikke til Norge med det første, i alle fall. Sjekk yr.no.

Anonymkode: caacb...c73

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Nei, tror jeg ikke.  Du vet at det bare er å drikke nok væske. Få i deg et par liter i døgnet så går det bra.

Nei, jeg har en sykdom som blir påvirket av varme. Jeg kan bli veldig dårlig. Så er det noe som kommer her eller ikke?

Skrevet

Blir 26 grader her og lettskyet til helgen, bor på Østlandet. Kvalifiserer ikke helt til hetebølge det da.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har en sykdom som blir påvirket av varme. Jeg kan bli veldig dårlig. Så er det noe som kommer her eller ikke?

Når du vet at du blir påvirket av varme så må du jo sjekke nettet og følge med selv. Ikke stole på ukjente på forum. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke google, sjekk Yr. 

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å følge med på yr.no....eller send en forespørsel til met.no...

Anonymkode: 5daaf...973

AnonymBruker
Skrevet

Når du vet at du blir påvirket av varme så må du jo sjekke nettet og følge med selv. Ikke stole på ukjente på forum. 

JEg har gjort det, men står så mye feilinformasjon dessverre. Noen skriver at det kommer her, andre skriver ''Kommer ikke til Norge'' Blir bare forvirret. Derfor jeg håpte at noen visste her. Fikk panikk når jeg leste det.

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å følge med på yr.no....eller send en forespørsel til met.no...

Anonymkode: 5daaf...973

Jeg har søkt opp plassen jeg bor, men det står 17-18 grader, så det kan jo ikke stemme hvis hetebølgen kommer hit :(

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Den skulle visst ikke ramme Norge, men gradestokken kan komme opp i 24-25 grader i læpet av sommeren.

Anonymkode: 75fb4...9a2

AnonymBruker
Skrevet

Den skulle visst ikke ramme Norge, men gradestokken kan komme opp i 24-25 grader i læpet av sommeren.

Phew! Da er vi heldige her... Ser ut som den kommer til Tyskland f.eks. og mange andre land i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Phew! Da er vi heldige her... Ser ut som den kommer til Tyskland f.eks. og mange andre land i nærheten.

Krysser fingrene for at vi slipper:) Sommeren i fjor var et helvete. Uansett er det ikke lenge igjen til mørkere og kjøligere dager. Om 6-7 uker så vil man begynne å merke at solen går ned mye tidligere.

• Liker 4
Skrevet

Nei, varmen kommer ikke hit. Heldigvis.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for at vi slipper:) Sommeren i fjor var et helvete. Uansett er det ikke lenge igjen til mørkere og kjøligere dager. Om 6-7 uker så vil man begynne å merke at solen går ned mye tidligere.

Ja, sommeren i fjor var ikke noe kjekt i det hele tatt. Liker de litt kjøligere nordiske sommrene hvor temperaturen er akkurat passe, hvis jeg vil ha sydenvær reiser jeg til syden, haha.

Skrevet

Tipper vi får et lite blaff noen steder i sør til helga, men 40 grader?  Nææææh.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Tipper vi får et lite blaff noen steder i sør til helga, men 40 grader?  Nææææh.

Det er på sånne dager jeg er takknemmlig for å bo i Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...