AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Ok, her er greia. For noen uker siden var jeg og en venninne på konsert med mitt favorittband. Vi har ikke kjent hverandre i mer enn to års tid ca. men har god kontakt og hun hadde billetter og inviterte meg. Vi hadde det kjemehyggelig. På en fest sist helg lånte jeg mobilen hennes siden jeg var tom for strøm. Jeg kom borti kameraknappen og der som siste tatte bilde et bilde av henne og vokalisten i bandet..... som åpenbart sitter på en kafe og spiser lunsj. Jeg blir så forfjamset og jeg bare klikker det fort fort vekk og gjør det jeg skal. Senere spør jeg noen felles bekjente om dette og de bare, jada de har kjent hverandre i mange år men det er ikke noe hun snakker om. Jeg bare døøøør etter å spørre om ALT men bør jeg det? Eller skal jeg la det ligge. Anonymkode: f8e33...3a7
Sensi Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Du kan jo bare snakke om konserten og vokalisten. Kanskje hun forteller om det selv? Vær litt gira på en måte 😅 1
Gjest Mass Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Siden du ikke føler det naturlig å spørre henne og siden hun ikke føler det naturlig å si det til deg (når dette er noe hun ikke snakker om), så ville jeg latt være med å si noe.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #4 Skrevet 25. juni 2019 Skjønner ikke problemet her? Du overtenker noe skikkelig.... Anonymkode: cd9ea...017
Gjest ti10 Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Har inntrykk av at mange som har et nært forhold til kjendiser ikke liker å snakke om det. Det er sikkert litt slitsomt at det fokuseres så mye på noe som for dem er helt naturlig og bare et vanlig vennskap/slektskap. Det er jo privat, de vil vel ikke utlevere folk. Dessuten må det jo være veldig kjipt å oppdage at de du regner som vennene dine er mer opptatt av kjendisvennen/-slektningen din enn av deg og ditt liv. Gikk i klasse en gang med en som var broren til en kjent idrettsstjerne. Han gjorde alt han kunne for å skjule det, og ble skikkelig rar og ukomfortabel når noen han ikke kjente kommenterte eller spurte om han var i slekt med kjendisen. Jeg tror jeg hadde ventet og latt henne ta initiativ til å fortelle det selv.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #6 Skrevet 25. juni 2019 Om dere har vært på konsert uten at hun benyttet sjansen til å si noe, hadde jeg latt det ligge. Anonymkode: 74838...7fb 2
VKM Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Tror det er noe hun vil holde privat om hun ikke har sagt noe. Ville prøve å snakket litt om bandet, men får du ikke noe mer ut av det enn vanlig snakk så la det ligge. Plus kan være hun er redd du bare «bruker» henne for å høre mer om vokalisten? (Kan jeg spørre hvilket band? Var på konsert for noen uker siden selv og lurer på om det er samme band jeg også elsker haha). 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #8 Skrevet 27. juni 2019 På 25.6.2019 den 23.29, VKM skrev: (Kan jeg spørre hvilket band? Var på konsert for noen uker siden selv og lurer på om det er samme band jeg også elsker haha). Kan si så mye at de er fra USA og spilte i Spektrum. Takk for innspill men jeg tror jeg skal la det ligge inntil videre. Vil ikke hun skal tro at jeg kun er venn med henne pga. dette. TS Anonymkode: f8e33...3a7
Gjest O.G. Skrevet 27. juni 2019 #9 Skrevet 27. juni 2019 (endret) Ikke spør noe om det, kan være det at han er en kompis som tilfeldigvis er musiker og hun bryr seg ingenting om musikken hans og det er ikke en del av deres relasjon. Endret 27. juni 2019 av O.G.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå