Gå til innhold

Avstand på tinder, oppdatert automatisk eller kun ved aktiv bruk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger svar fra noen som vet sikkert. Dersom en er bortreist, og påstår hun ikke er aktiv på tinder, vil avstanden da være oppdatert i bioen hennes, eller har hun da brukt appen aktivt? 

Anonymkode: e5e2a...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva slags innstillinger man har. Man kan velge om appen oppdaterer stedstjenester kun ved bruk, eller om den står på hele tiden.

Anonymkode: 3e52d...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg står stedstilgangen på «alltid», men den oppdaterer seg kun ved bruk likevel. Har sjekket det opp :) 

Anonymkode: c2d88...35b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hos meg står stedstilgangen på «alltid», men den oppdaterer seg kun ved bruk likevel. Har sjekket det opp :) 

Anonymkode: c2d88...35b

Hvilket betyr at hun da har brukt tinder, på tross av at hun påstår hun ikke har det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket betyr at hun da har brukt tinder, på tross av at hun påstår hun ikke har det. 

Når ble det forbudt å bruke Tinder? Jeg bare spør.

«Å bruke» Tinder inkluderer jo også å åpne varslene som popper opp på telefonen. Betyr jo ikke at hun «bruker» Tinder i den forstand.. Og, forresten, for å finne ut om hun har oppdatert avstand, så må jo du også «bruke» Tinder. Kanskje hun er inne for å sjekke om du har oppdatert din? 

Dagens dating altså.....

• Liker 5
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Når ble det forbudt å bruke Tinder? Jeg bare spør.

«Å bruke» Tinder inkluderer jo også å åpne varslene som popper opp på telefonen. Betyr jo ikke at hun «bruker» Tinder i den forstand.. Og, forresten, for å finne ut om hun har oppdatert avstand, så må jo du også «bruke» Tinder. Kanskje hun er inne for å sjekke om du har oppdatert din? 

Dagens dating altså.....

Bra sagt..

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke å bruke Tinder, men man er pålogget. det er ikke nødvendligvis samme ting.

Men bare det at dette spørsmålet kommer viser jo at dere har et problem allerede... Null tilit, overvåkning... Og det er tidlig i dating? Finn på noe annet. Eller finn en annen.

Anonymkode: a05da...d90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...