gobbledigook Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Hei! Tok tatovering i går, litt over et døgn siden. Jeg fikk ikke på vanlig folie, men second skin som skulle sitte på i 20 timer. Denne erstattet jeg ganske tidlig med vanlig plastfolie, da den ikke satt så godt. Jeg har byttet folie og vasket tatoveringen 3-4 ganger i løpet av døgnet slik det stod i heftet jeg fikk, men det står ikke hvor lenge den helst skal sitte på... hehe. Internett sier litt diverse, 1-3 døgn og etter behov. Den væsker ikke noe spesielt, verken blod eller blekk. Kan jeg egentlig bare ta den av da? Har litt noia for å få bakterier borti. 😛 men samtidig er det så fuktig og ukomfortabelt å ha den på
gobbledigook Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2019 En ting til: clingfilm, er det vanlig plastfolie? Eller en annen versjon av det? For jeg har bare brukt helt vanlig plastikkfolie, hehe
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Du kan trygt ta den av nå Anonymkode: 6a070...053
gobbledigook Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan trygt ta den av nå Anonymkode: 6a070...053 Uten å være redd for at den skal få infeksjon? (jeg bor ikke i lag med verken barn eller dyr) Jeg vasker den, så klart 😉 Endret 25. juni 2019 av gobbledigook
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #5 Skrevet 25. juni 2019 Hvorfor ringer du ikke studio som du var hos? Du klarer fint å ha den på til i morgen. Greit å følge rutiner for best resultat. Anonymkode: 2bed5...181
gobbledigook Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ringer du ikke studio som du var hos? Du klarer fint å ha den på til i morgen. Greit å følge rutiner for best resultat. Anonymkode: 2bed5...181 Vel, det er stengt nå uansett. Hadde jeg hatt det som jeg fikk av dem (second skin) fremdeles, hadde jeg ikke trengt å hatt mer folie på såvidt jeg forstod ham. Men siden jeg byttet den ut med folie selv istedenfor så vet jeg ikke om det fremdeles gjelder. Ønsker bare å høre om andres erfaringer, thats it. kan godt ha den på til i morgen, det er ikke det
Anjatapinjata Skrevet 25. juni 2019 #7 Skrevet 25. juni 2019 Har alltid tatt det av etter ett par timer 😊
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #8 Skrevet 25. juni 2019 Jeg fikk bare vanlig plastfolie og tok den av neste morgen. Du kan fint ta den av nå Anonymkode: b12bb...b1e
gobbledigook Skrevet 25. juni 2019 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2019 Takk! Da lar jeg den bare være av etter jeg vasker den neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå