Helki Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Er slektstreff I sommer og som en tidligere tom boy så har jeg ikke peiling på hva den sosiale standaren er. Slektstreff. Formelt? Uformelt? Kom i din fineste Finstas? Jeg sliter med selvbilde problemer etter et voldelig forhold og en del vekt økning. (25kg) og kjoler og skjørt føles så ekstremt ut for meg. Men vet det er veien å gå ( liker ikke dress eller dress bukser så er litt stuck der. ) Kunne sikkert spurt men syns det er litt kleint om det er en sosial standar. Føler at når det servers taco og lapskaus som mat så høres det ikke så veldig formelt ut? Noen som har antrekk ideer? Må ha blått på meg i forhold til farge kode.
Trish Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Tror ikke det er alt for formelt, bare litt penere enn hverdags, ihvertfall var det slik da jeg var på slektstreff🙂 hva med en pen bukse, en topp du liker, noen fine sko med litt hæl og kult tilbehør?
Helki Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2019 16 hours ago, Trish said: Tror ikke det er alt for formelt, bare litt penere enn hverdags, ihvertfall var det slik da jeg var på slektstreff🙂 hva med en pen bukse, en topp du liker, noen fine sko med litt hæl og kult tilbehør? Aner ikke hva en pen bilde er. Alle toppene min er hverdags klær. Typen college gensere, tank topps og t-skjorter. Jeg eier kun 2 par sko med hæler. (På bilde). Ikke har jeg tilbehør eller 🙈 har ikke en gang tatt hull i ørene før. Som sakt. Skikkelig tom boy. Har kjøpt noen kjoler og noen skjørt men eneste som er blått er et kne langt skjørt som er så stramt om magen at jeg ikke kan sitte.
Helki Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2019 Aner ikke hva pen bukser er** #trøtttryne
Fjollefyr Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 Hm... det er slektstreff. Kom som deg selv, du er den du er og det er det slekten vil se. Pynt deg Tomboy, kjør din stil! Blått? Blå neglelakk? Blått skjerf i din stil? Etter dette blir du bare «hu kule tremenningen vår med Tomboy stilen» Håper du kommer til å kose deg💙 1
Helki Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2019 48 minutter siden, Fjollefyr said: Hm... det er slektstreff. Kom som deg selv, du er den du er og det er det slekten vil se. Pynt deg Tomboy, kjør din stil! Blått? Blå neglelakk? Blått skjerf i din stil? Etter dette blir du bare «hu kule tremenningen vår med Tomboy stilen» Håper du kommer til å kose deg💙 Må være synlig blått så de kan identifisere hvilken søsken jeg er avkom av på bilder å sånt. Vi er ganske mange folk. Jeg har nok med å sitte der uten jobb, uten utdanning, uten unge og ikke gift. Hjelper ikke at jeg var forlovet som 17 åring og det ble brudd... Så prøver å på en måte smelte inn og ikke virke som "hu som er stuck i tenåra" hjelper ikke at jeg er yngst av alle søskenbarnene. Så jeg blir alt sett veldig ned på...
Fjollefyr Skrevet 26. juni 2019 #8 Skrevet 26. juni 2019 4 minutter siden, Helki skrev: Må være synlig blått så de kan identifisere hvilken søsken jeg er avkom av på bilder å sånt. Vi er ganske mange folk. Jeg har nok med å sitte der uten jobb, uten utdanning, uten unge og ikke gift. Hjelper ikke at jeg var forlovet som 17 åring og det ble brudd... Så prøver å på en måte smelte inn og ikke virke som "hu som er stuck i tenåra" hjelper ikke at jeg er yngst av alle søskenbarnene. Så jeg blir alt sett veldig ned på... Huff, så kjipt.❤ Håper det blir en ok opplevelse uansett. At du har noen nære, som kan støtte deg mens du er der. Klem🌞
Helki Skrevet 26. juni 2019 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2019 3 minutter siden, Fjollefyr said: Huff, så kjipt.❤ Håper det blir en ok opplevelse uansett. At du har noen nære, som kan støtte deg mens du er der. Klem🌞 Skal ha med typen så overlever nok. Kjedelig at vi begge er avholds. Kunne godt drukket meg mildt drita. Er ekstrem introvert så dette skal bli veldig gøy. Har heldigvis et firma jeg eier som jeg kan snakke om. Men 😂 jeg har kun solgt to ting. Og en av dem var til mamma 1
Fjollefyr Skrevet 26. juni 2019 #10 Skrevet 26. juni 2019 53 minutter siden, Helki skrev: Skal ha med typen så overlever nok. Kjedelig at vi begge er avholds. Kunne godt drukket meg mildt drita. Er ekstrem introvert så dette skal bli veldig gøy. Har heldigvis et firma jeg eier som jeg kan snakke om. Men 😂 jeg har kun solgt to ting. Og en av dem var til mamma Gjør det, alle blir importert over gründere!
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #11 Skrevet 27. juni 2019 Det avhenger helt av hva slags type slektstreff det er. Søsteren min kunne imidlertid fint gått med en mørk jeans i de fleste sammenhenger. Hun har en ganske hverdagslig stil, og er nok også litt kroppsbevisst og føler hun har lite å gå med grunnet overvekt. I de samme selskapene går jeg som regel med skjørt eller kjole, men det er nå slik jeg går til vanlig også. Jeg tenker det viktigste er at du er komfortabel med det du går i. Anonymkode: f99ad...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #12 Skrevet 27. juni 2019 17 timer siden, Fjollefyr skrev: Gjør det, alle blir importert over gründere! Ikke min bror. Han er av typen som sjekker statistikken til firmaet under treffet. Anonymkode: f99ad...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå