AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Har en sønn på 2 år som haaater å pusse tennene. Det er en kamp morgen og kveld, men vi gjør det for det om, siden tannhelse er viktig. Men jeg ser at på tennene nede (som vi har slitt mest med) at det har blitt et lite belegg mellom tennene som ikke går bort når jeg prøver å pusse det bort. Noen tips?? Anonymkode: 4ae9f...f0e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en sønn på 2 år som haaater å pusse tennene. Det er en kamp morgen og kveld, men vi gjør det for det om, siden tannhelse er viktig. Men jeg ser at på tennene nede (som vi har slitt mest med) at det har blitt et lite belegg mellom tennene som ikke går bort når jeg prøver å pusse det bort. Noen tips?? Anonymkode: 4ae9f...f0e Bruk fluor. Anonymkode: 9e0c0...938
emrik Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Bestill time hos tannlege/tannpleier 😊 Har vært streng med tannpussen her (sønn, nå 5), men har likevel fått belegg. Tannpleier mente det var barnebelegg som forsvinner etterhvert, men skal visst være mulig å skrape vekk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå