AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #1 Skrevet 25. juni 2019 Har en kompis jeg ikke har møtt på mange år. Tenkte det hadde vært gøy å møte han igjen. Siden sist vi møttes har han fått seg dame og to barn. Jeg nevnte for noen at jeg ønsket å be han med på et arrangement, som også involverer alkohol. Jeg har absolutt ingen baktanker med å be han ut, ville bare ha noen å gå med på dette arrangementet på stedet han bor på, tenkte det var perfekt å møtes igjen der. Av min andre venn får jeg høre at det blir feil å be han med, siden han har 2 barn og dame... Er det liksom ikke greit å be ut en venn av motsatt kjønn uten å be samboeren hans med også? Hun kan godt bli med om hun vil, gjør meg ingenting. Men det er jo egentlig bare han jeg ønsker å møte for å ta opp igjen kontakten. Anonymkode: be270...b04
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #2 Skrevet 25. juni 2019 Slå deg løs! Det er helt akseptabelt i mine øyne. Anonymkode: 44fba...748
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2019 #3 Skrevet 25. juni 2019 Du kan jo møte han igjen, så lenge du ikke legger an på han og omvendt. Man bør kunne ha guttevenner/kompiser. Det har jeg selv, og de er gode venner. Anonymkode: 8eee1...872
Perelandra Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg