Gå til innhold

Sexlyst

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Hva gjør jeg ?

Sexlysten er på nivå null.

Forholdet er bra, vi har god sex når vi har det .

Men nå er det seks uker siden.

Er sliten for tiden, går til psykolog for å bearbeide ting i livet mit..

Mannen min er helt topp, har sine sider han også selvfølgelig. Men han er kjekk å se på , lukter godt , en god sexpartner. Jeg elsker han. " det tror hen vel snart ikke på".

Allikevel så har jeg bare ikke lyst. :cry: Føler som jeg ligger i dvale. :-? Jeg er ikke sånn at jeg har sex bare for han liksom. For meg blir det helt feil.

Begynner å bli litt sprø av dette.

Noen som har en ide, på hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker du prevensjon eller? Ofte blir jo sex lysten mye bedre når en slutter. Lykke til:)

Skrevet

Har du ikke lyst på sex (du skriver jo at sexen er god) eller har du ikke lyst å ha lyst på sex?

Hilsen Trille

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det :trøste:

Det kunne nesten vært mitt innlegg og jeg har hatt det sånn i mange år. Men nå har jeg endelig et kjempefint sexliv! Var en gang hos en parterapeut som sa at hvis det bare var sexlivet som var problemet når par kom til han, så ble han lettet, for det var så lett å løse. Så kanskje det er en idé for dere.

Forholdet er bra, vi har god sex når vi har det .

Men nå er det seks uker siden.

Min erfaring er at jeg har måttet slippe tanken om at jeg ikke har lyst. Den har ofte ligget i bakhodet. Selv om kroppen har reagert positivt på kjærtegn, har hodet sagt nei. Ofte har jeg bestemt meg på forhånd, når jeg ser at det kommer en intim situasjon. Jeg må rett og slett slippe kontrollen. Av og til er det også deilig å ta kontrollen, være den som tar initiativet.

I tillegg er det viktig for meg at jeg har god kommunikasjon med kjæresten min om dette og at kos ikke nødvendigvis fører til sex. Det har ofte skjedd at jeg har trukket meg vekk lenge før kroppen får sjansen til å reagere. Det at du går til psykolog for å ordne opp i ting tror jeg er kjempelurt. Min unnskyldning til meg selv pleide å være at jeg har så mye annet å tenke på. Selv om problemene ikke er særlig synlige for hverken deg eller andre, så tror jeg at mye av grunnen til mangel på lyst ligger der.

Håper det ordner seg, lykke til!

Gjest gjesta
Skrevet

om det ei psyken den ligge, e det vel ikkje anna løysing enn å få profesjonell hjelp eller snakke med nåken om det... ikkje minst typen din..

e det fysisk kan det vel vere prevansjonen du bruka.. kanskje det funka med glidemiddel?? hmmm, vanskelig sak... håpa det ordna seg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...